دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • سریال موچین

دانلود سریال موچین قسمت 9 نهم 1080p لینک مستقیم

کارگردان : حسین تبریزی | نویسنده : حسین تبریزی | ژانر : کمدی | انتشار : 1399

تعداد قسمت : 18 | زمان : 49 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Moochin Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال موچین

دانلود سریال موچین قسمت 9 نهم

دانلود سریال موچین قسمت 9 نهم رایگان با لینک مستقیم حجم کم کیفیت عالی 1080p تماشای آنلاین کامل از فیلم تو ایرانی

داستان : قسمت 9 سریال موچین درباره فرزاد بوده که عاشق سیما گلی می‌شود اما آقاگلی راضی به عروسی نیست و میگه اول مینا باید ازدواج کند که البته خواستگاری ندارد. سیما کارمند شورای حل اختلاف خانواده است که فرزاد و برادرش فرزین به بهانه‌های مختلف وارد آنجا می‌شوند و لحظات جالب کمدی را رقم می‌زنند.

بازیگران : آشا محرابی، علی صادقی، زهرا جهرمی، امیر نوری، رابعه اسکویی، حمید لولایی و مرجانه گلچین بازیگران اصلی سریال موچین هستند.

دانلود رایگان قسمت 9 موچین کم حجم

دانلود سریال موچین قسمت 9 با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.64 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.84 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 797 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 495 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 313 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت 9 موچین

VJNYBPKCHGXULETZ

دانلود قسمت نهم 9 سریال موچین با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی کم حجم

معرفی سریال موچین

دانلود سریال موچین «Moochin Series» جدید ترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی حسین تبریزی با تهیه‌کنندگی میثم آهنگری محصول کمدی ایرانی سال 1398 است. تعداد قسمت‌های سریال موچین در یک فصل 18 قسمتی نگارش شده که پخش قسمت اول آن از چهارم تیرماه آغاز شد و بصورت هفتگی چهارشنبه‌ها از سایت فیلم تو ایرانی پخش می‌شود. آهنگ تیتراژ سریال موچین بنام دلمو دزدید باصدای گروه موسیقی ماکان‌بند خوانده شده که موسیقی متن آن توسط رضا خسروی تنظیم گردید. بازیگران سریال موچین از هنرمندان مشهور کمدی سینما شامل مرجانه گلچین و علی صادقی برگزیده شدند که از ستارگان کمدی ایران هستند. حسین تبریزی سریال کمدی موچین را در مدت‌زمان شش‌ماه فیلمبرداری کرده و قبلا هفت مجموعه تلویزیونی را کارگردانی کرده بود. داستان سریال موچین براساس فیلمنامه‌ای از تبریزی با محوریت کمدی اجتماعی نوشته شده که روایت آن برپایه دغدغه خانواده‌های ایرانی و مشکلات مالی آنان بصورت طنز می‌باشد. نهمین قسمت روز چهارشنبه 12 شهریور پخش می‌شود و دانلود سریال موچین قسمت 9 نهم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم نسخه اصلی به همراه تماشای آنلاین نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر گردید.

نقد سریال موچین

مجموعه کمدی موچین که از فیلم تو ایرانی درحال پخش است با نقد کوتاه آن میخواهیم بررسی کوتاهی داشته باشیم. نقش‌های بازیگران بخوبی انتخاب شدند و با هدایت عالی حسین تبریزی، بازیگران در کاراکتر خود درخشیدند که گاهاً تماشاگر موچین میتواند با آنان همزادپنداری کند. سکانس‌ها در قسمت اول سریال موچین کم بودند، اما با جزییات کاملی به آنها پرداخته شده بود که میشود برای طراحی صحنه امتیاز قبولی داده شود. حسین تبریزی کوله‌باری از تجربه سریال سازی دارد و هدایت بازیگران را با کمترین امکانات به شکل مطلوبی انجام داده و از زبان بدن در موچین بخوبی استفاده کرده است. نقد کوتاه سریال موچین به عنوان مقدمه برای نقد کامل است که با انتشار قسمت‌های بعدی اختصاصی از فیلم تو ایرانی منتشر می‌شود.

دانلود قسمت نهم 9 سریال موچین رایگان با کیفیت عالی 1080p لینک مستقیم و تماشای آنلاین کامل کیفیت بالا

1 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. شهره
    13
    سپتامبر 1, 2020

    سریال موچین جالبه و خوشم اومد

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *