دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم ابلق کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ابلق Full HD با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم ابلق سینمایی 1080p BluRay کامل کم حجم

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم 1080p BluRay کامل

کارگردان : نرگس آبیار | نویسنده : پریسا کرزیان | ژانر : اجتماعی درام | انتشار : 1402

زمان : 100 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Ablagh

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : ابلق

دانلود فیلم ابلق کامل رایگان

ابلق دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان تماشای دانلود فیلم ایرانی ابلق با کیفیت عالی 1080p BluRay دانلود رایگان فیلم ابلق کامل دانلود فیلم سینمایی ابلق با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم ابلق موضوع اجتماعی درام دارد که درباره راحله (الناز شاکردوست) به همراه همسرش علی (هوتن شکیبا) است که در محله حاشیه تهران زندگی میکند و جلال (بهرام رادان) شوهر خواهر علی یک کار خانگی برای زنان محله ایجاد کرده اما فردی هیز بوده که نگاهی شوم به راحله دارد.

بازیگران : الناز شاکردوست, هوتن شکیبا, بهرام رادان, گلاره عباسی و مهران احمدی از بازیگران فیلم ابلق نرگس آبیار هستند.

دانلود رایگان فیلم ایرانی ابلق کامل کم حجم

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 8.3 گیگابایت – 20.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 3 گیگابایت – 18.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.2 گیگابایت – 15.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 1.1 گیگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 792 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم 1080p BluRay کامل

درباره فیلم ابلق :
دانلود فیلم ابلق به کارگردانی نرگس آبیار با نویسندگی پریسا کرزیان و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1399 است. داستان فیلم ابلق موضوع اجتماعی درام دارد که درباره راحله (الناز شاکردوست) به همراه همسرش علی (هوتن شکیبا) است که در محله حاشیه تهران زندگی میکند و جلال (بهرام رادان) شوهر خواهر علی یک کار خانگی برای زنان محله ایجاد کرده اما فردی هیز بوده که نگاهی شوم به راحله دارد. فیلمبرداری فیلم سینمایی ابلق در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در حاشیه تهران بوده که بمدت دوماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی نرگس آبیار موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران فیلم ابلق نرگس آبیار از هنرمندان برجسته ازجمله الناز شاکردوست و هوتن شکیبا و بهرام رادان تشکیل شده که البته شاکردوست اخیرا در « دانلود فیلم یادگار جنوب » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم ابلق در شبکه نمایش خانگی از 18 مهر 1402 اعلام شده و می‌توانید این فیلم را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم ایرانی ابلق باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1402 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم ابلق به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش فیلم ابلق نرگس آبیار از مهرماه تایید می‌شود و دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم ابلق کامل

نرگس آبیار پنجمین فیلم خود را بنام فیلم ابلق برای سینمای ایران ساخت که جدیدترین ساخته اوست و 18 مهرماه دانلود فیلم ابلق با کیفیت عالی کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. الناز شاکردوست در فیلم ابلق ایفاگر نقش اصلی است و اخیراً در «فیلم یادگار جنوب» نیز حضور داشت. هوتن شکیبا در فیلم ابلق بعد از «فیلم تی تی» و «فیلم ملاقات خصوصی» نهمین تجربه بازی در فیلم سینمایی را کسب می‌کند و بعد مدتها تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین ابلق نرگس آبیار برود. بهرام رادان در فیلم ابلق با نقش جدید به سینما می‌آید و اخیرا با فیلم‌های «فیلم گربه سیاه» و «فیلم علفزار» توانست به اوج درخشش برسد. مهران احمدی در فیلم ابلق با نقش متفاوتی تجربه جدیدی بدست می‌آورد و این چهل و هفتمین تجربه بازی در یک فیلم سینمایی برای اوست. گلاره عباسی در فیلم ابلق ایفای نقش جدیدی را برعهده دارد و اخیراً در « دانلود فیلم کت چرمی » مورد توجه قرار گرفت. نقد فیلم ابلق بعد از پخش فیلم ابلق با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این فیلم ایرانی را بخوانید. تماشای فیلم ابلق بصورت اینترنتی از تابستان 1402 شروع می‌گردد و دانلود فیلم ابلق کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. ابلق اولین مرتبه در جشنواره فیلم فجر 1399 رونمایی شد و 26 مرداد 1401 برای اکران راهی پرده سینما شد که با استقبال خوبی روبرو شد و در 18 مهر 1402 وارد نمایش خانگی گردید.

دانلود رایگان فیلم ابلق کامل حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *