دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • جدید
دانلود فیلم بی همه چیز با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی بی همه چیز محسن قرایی کامل با حجم کم

دانلود رایگان فیلم بی همه چیز | دانلود فیلم سینمایی بی همه چیز رایگان کامل

دانلود فیلم بی همه چیز با لینک مستقیم | دانلود فیلم ایرانی بی همه چیز رایگان کامل کیفیت عالی

کارگردان و نویسنده : محسن قرایی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

مدت زمان : 100 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Bi Hameh Chiz

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : بی همه چیز

دانلود فیلم بی همه چیز رایگان

بی همه چیز دانلود فیلم بی همه چیز رایگان با لینک مستقیم کامل دانلود فیلم ایرانی بی همه چیز با کیفیت عالی حجم کم فیلم سینمایی بدون همه چیز تماشای آنلاین بدون سانسور محسن قرایی و نقد فیلم بی همه چیز از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم بی همه چیز داستان امیر ( پرویز پرستویی ) بوده که خان یک روستای قدیمی است و مردم اعتماد زیادی به او دارند. لیلی ( هدیه تهرانی ) از اهالی روستا بوده که قبلا به اتهام فاحشه بودن از روستا بیرون رانده شده و حالا بعد سالها بعنوان اشراف‌زاده برمیگردد و برای کشتن امیر توسط مردم جایزه میگذارد.

بازیگران : پرویز پرستویی, هدیه تهرانی, باران کوثری, هادی حجازی‌فر, پدرام شریفی, مهتاب نصیرپور, مهدی صباغی و فرید سجادی حسینی ازجمله بازیگران فیلم بی همه چیز هستند.

دانلود رایگان فیلم ایرانی بی همه چیز کامل کم حجم

دانلود فیلم بی همه چیز با لینک مستقیم

دانلود بی همه چیز بزودی

رمز نسخه پیش خرید بی همه چیز – اسفندماه

دانلود فیلم بی همه چیز با لینک مستقیم | دانلود فیلم ایرانی بی همه چیز رایگان کامل کیفیت عالی

درباره فیلم بی همه چیز :
فیلم بی همه چیز فیلم ایرانی جدید به کارگردانی و نویسندگی محسن قرایی با تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سینمایی سال 1399 ایران است. بی همه چیز سومین فیلم سینمایی محسن قرایی در مقام کارگردان بوده که موضوع اجتماعی و قصه درام دارد. بازیگران فیلم بی همه چیز از بهترین بازیگران ایرانی شامل پرویز پرستویی و هدیه تهرانی و باران کوثری تشکیل شدند که در فیلم ایرانی بی همه چیز حضور دارند و محسن قرایی با برترین بازیگران سینما توانسته فیلم جدید خود را بسازد. داستان فیلم بی همه چیز روایت اهالی یک روستاست که به فراموشی سپرده شدند و تلاش میکنند با ورود مهمان تازه‌ای به حل مشکلاتشان برسند. اکران فیلم بی همه چیز برای اولین‌بار در جشنواره فیلم فجر 99 به نمایش درامد و تماشای آنلاین بهمراه دانلود فیلم سینمایی بی همه چیز از اسفند 1399 در سایت فیلم تو ایرانی قرار میگیرد. فیلمبرداری فیلم بی همه چیز توسط مرتضی هدایتی ضبط شده و تدوین آن بدست عماد خدابخش شکل گرفت. پخش فیلم بی همه چیز بزودی آغاز میگردد و دانلود فیلم بی همه چیز با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر میگردد.

دانلود رایگان فیلم سینمایی بی همه چیز ایرانی کامل

محسن قرایی جدیدترین فیلم سینمایی خود را بنام بی همه چیز ساخت و سودای دریافت سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فجر دارد. پرویز پرستویی در فیلم بی همه چیز ایفاگر نقش متفاوتی است که مردی خودساخته بوده و برای دومین مرتبه در نقشی کاملاً متفاوت او را خواهیم دید. پرستویی به تازگی در فیلم مطرب به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین رود. هدیه تهرانی در فیلم بی همه چیز با نقش جدیدی به سینما می‌آید و اینروزا با فیلم روزهای نارنجی توانسته به اوج درخشش خود برسد. باران کوثری در فیلم بی همه چیز نقش تازه‌ای دارد و اخیراً با فیلم گیجگاه دوباره مطرح شد و نقشی کاملاً متفاوت با سایر اجراهای پیشین خود دارد و قراره شاهد بازی جدیدی از باران کوثری باشیم. پدرام شریفی در فیلم بی همه چیز نقش کوتاهی ایفا میکند و از بازیگران اصلی سریال هم گناه بود. نقد فیلم بی همه چیز بعداز اکران با بررسی زوایای مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر میشود. تماشای فیلم بی همه چیز از اسفند 1399 بصورت انلاین شروع میگردد و دانلود فیلم بی همه چیز کامل رایگان از اسفندماه در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد.

نقد فیلم بی همه چیز محسن قرایی

جدیدترین فیلم محسن قرایی با نام بی همه چیز باوجود حواشی فراوان بین مخاطبان جشنواره فجر به محبوبیت بسیاری رسید. قصه فیلم بی همه چیز در سینمای بعداز انقلاب جدید است و حکایت مردی درستکار را روایت میکند که زنی اصطلاحاً فاحشه میخواهد او را بکشد. فیلمنامه فیلم بی همه چیز اگرچه جذاب به نظر میرسد، اما معتقدم که نویسنده فیلم دچار نوعی افراط شده و فیلمنامه را برای هیجان بیشتر به سمت سیاه‌نمایی سوق داد. موضوع فیلم بی همه چیز برگرفته از نمایشنامه ملاقات بانوی سالخورده اثر فردریش دورنمات است که تبدیل به ورژن ایرانی اثر شده و شاهد افزایش درام قصه در فیلم هستیم. روایت فیلم بی همه چیز به گونه‌ای پیش میرود که تا انتها هرگز به یقین نخواهیم رسید که امیر لایق مرگ بوده و اینکه آیا لیلی کار بدی کرده بود که مردم نسبت فاحشه را به او دادند؟ چون در فیلم نکته‌ای وجود ندارد که ثابت کند لیلی در گذشته مرتکب اشتباهی شده و سزاوار این بدنامی میباشد. نکته پایانی درمورد سانسور فیلمنامه میباشد که متاسفانه این فیلم در زمان نمایش هم مجدداً با سانسور روبرو شد و میتوان گفت برخی از نواقص فیلم به دلیل تیغ تیز سانسور رقم خورد. کاراکتر اصلی مرد و زن در فیلم بی همه چیز کاملاً بخوبی پرداخته شده و محسن قرایی توانسته از نیروی درون هدیه تهرانی و پرویز پرستویی استفاده مفید نماید.

دانلود رایگان فیلم سینمایی بی همه چیز محسن قرایی ایرانی بدون سانسور کامل

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *