دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل
  • سریال ایرانی
دانلود قسمت 9 سریال گیسو نهم با لینک مستقیم

دانلود سریال گیسو قسمت 9 نهم کامل کم حجم

دانلود رایگان قسمت 9 سریال گیسو | دانلود رایگان سریال گیسو قسمت 9 نهم

دانلود قسمت 9 سریال گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت 9 نهم

کارگردان : منوچهر هادی | نویسنده : علیرضا کاظمی پور | ژانر : عاشقانه | انتشار : 1400

تعداد قسمت : 17 | مدت زمان : 55 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Gisoo Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال گیسو

دانلود قسمت 9 سریال گیسو نهم رایگان کامل دانلود سریال گیسو قسمت 9 نهم با لینک مستقیم و کیفیت عالی حجم کم تماشای آنلاین سریال گیسو از فیلم تو ایرانی

داستان : قسمت 9 گیسو درباره رضا ( حسین یاری ) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن به کمک سهیل ( محمدرضا گلزار ) و پیمان ( هومن سیدی ) احتیاج دارد. نقشه آنان به درستی پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند.

بازیگران : محمدرضا گلزار, هانیه توسلی, هومن سیدی, ساره بیات, حسین یاری, بهاره رهنما, مسعود رایگان و بیژن امکانیان ازجمله بازیگران سریال گیسو هستند.

دانلود رایگان سریال گیسو قسمت 9 نهم کامل کم حجم

دانلود سریال گیسو قسمت 9 نهم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.48 گیگابایت – 7.500 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.81 گیگابایت – 6.900 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 877 مگابایت – 6.600 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 461 مگابایت – 6.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 305 مگابایت – 6.000 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت نهم گیسو – MDSQNBWTRCKZEUYL

دانلود قسمت 9 سریال گیسو | دانلود سریال گیسو قسمت 9 نهم

درباره سریال گیسو :
سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی علیرضا کاظمی پور با تهیه‌کنندگی هومن کبیری محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1399 است. داستان سریال گیسو موضوع عاشقانه دارد و داستان چند دوست را روایت میکند که درگیر ماجرایی عاشقانه میشوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان دارد. فیلمبرداری سریال گیسو در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که پنج ماه طول کشید و همچون آثار قبلی منوچهر هادی ( سریال دل ) و ( سریال عاشقانه ) موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با داستانی رمانتیک خواهد بود. بازیگران سریال گیسو از هنرمندان برجسته ازجمله محمدرضا گلزار و هومن سیدی و هانیه توسلی تشکیل شده که البته سیدی اخیرا در ( سریال قورباغه ) بعنوان کارگردان حضور داشت. گیسو یا عاشقانه 2 فصل دوم باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب میتواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1400 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال گیسو به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش سریال گیسو قسمت 9 از چهارشنبه هشتم اردیبهشت تایید می‌شود و دانلود قسمت 9 سریال گیسو نهم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش می‌شود.

دانلود گیسو قسمت 9 نهم رایگان

منوچهر هادی سومین سریال خود را بنام سریال گیسو برای نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و دانلود گیسو قسمت 9 نهم کامل از هشتم اردیبهشت در فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. محمدرضا گلزار در سریال گیسو ایفاگر نقش سهیل است و قبلاً در سریالهای عاشقانه فصل 1 اول و ساخت ایران حضور داشت که مطمئناً نقش مشابهی از گلزار خواهیم دید. هانیه توسلی در سریال گیسو تجربه جدیدی را کسب میکند و اخیرا در ( سریال زخم کاری ) به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین رود. ساره بیات در سریال گیسو با تکرار نقش قبلی به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با ( فیلم رحمان 1400 ) و ( فیلم هزارتو ) توانست به اوج درخشش برسد. بهاره رهنما در سریال گیسو دارای کاراکتر افرا بوده و مدتی قبل در فیلم خوب بد جلف به اوج شهرت رسید. زمان پخش قسمت 9 سریال گیسو ( سریال عاشقانه فصل دوم قسمت نهم ) در شبکه نمایش خانگی از 8 اردیبهشت اعلام شده و میتوانید این قسمت سریال را در فیلم تو ایرانی تماشا کنید. حسین یاری دیگر بازیگر سریال گیسو می‌باشد که قبلاً در فصل اول عاشقانه 2 بود و همچنان در فصل دوم سریال عاشقانه هم حضور دارد.

دانلود رایگان سریال گیسو قسمت 9 نهم کامل

هومن سیدی در سریال گیسو با نقش پیمان حضور دارد که در فصل اول سریال عاشقانه هم بود و توانست بازی درخشانی ارائه بدهد. مسعود رایگان در سریال گیسو سومین تجربه بازی در یک سریال نمایش خانگی را تجربه میکند و قبلاً در ( سریال هم گناه ) نیز هنرنمایی کرده بود. علیرضا کاظمی پور نویسنده سریال گیسو بوده که تاکنون آثار مختلفی مثل سریال عاشقانه فصل اول را نگارش کرده و بعنوان فیلمنامه نویس در سریال دلنوازان و آوای باران حضور داشته و با بیوگرافی پرافتخاری به سریال گیسو می‌آید. مهناز افشار و پانته آ بهرام در فصل اول سریال عاشقانه بودند و منوچهر هادی تصمیم گرفته هانیه توسلی و بهاره رهنما جایگزین آنان در سریال گیسو شوند. نقد سریال گیسو بزودی با بررسی زوایای متفاوت این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. تماشای سریال گیسو قسمت 9 نهم از 8 اردیبهشت شروع می‌گردد و دانلود سریال گیسو قسمت 9 نهم با لینک مستقیم کامل با ترافیک نیم بها رایگان در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

دانلود قسمت نهم سریال گیسو 9 با لینک مستقیم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *