- اجتماعی
دانلود فیلم هایلایت با کیفیت عالی 1080p BluRay لینک مستقیم
داستان : فیلم هایلایت داستان یک زن و مرد بوده که طی حادثه مشکوک تصادف به کما میروند، هریک از همسران آنها ( پژمان بازغی ) و ( آزاده زارعی ) بیخبر از ارتباط آنان بودند و حال بدنبال پاسخ میگردند که چرا همسرانشان دریک ماشین باهم تصادف کردند.
بازیگران : مینا وحید, الهه حصاری, سام قریبیان, جمشید هاشم پور, لیلی فرهادپور, پژمان بازغی و آزاده زارعی بازیگران فیلم هایلایت هستند.
دانلود فیلم هایلایت با لینک مستقیم
دانلود کیفیت BluRay با حجم 5.6 گیگابایت – 7.000 تومان
دانلود کیفیت HQ با حجم 1.3 گیگابایت – 6.000 تومان
دانلود کیفیت 1080p با حجم 749 مگابایت – 5.500 تومان
دانلود کیفیت 720p با حجم 363 مگابایت – 5.200 تومان
دانلود کیفیت 480p با حجم 223 مگابایت – 5.100 تومان
درباره فیلم هایلایت :
دانلود فیلم هایلایت به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی با تهیهکنندگی ساسان سالور محصول ایرانی سال 1396 است. داستان فیلم هایلایت کاملاً اجتماعی با مضمونی درام بوده که داستان زن و مردی را روایت میکند که هریک از همسران آنان در تصادف به کما میروند. فیلم سینمایی هایلایت در تهران فیلمبرداری شده و بخش پایانی آن در یک بیمارستان بوده که بمدت سه ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی اصغر نعیمی موضوع آن برپایه دغدغههای جوانان جامعه است. بازیگران فیلم هایلایت اصغر نعیمی از گروهی باتجربه شامل پژمان بازغی و جمشید هاشم پور و مینا وحید تشکیل شده که بازیگران برجسته ایرانی هستند. فیلم ایرانی هایلایت باوجود داشتن داستان و موضوع جذاب میتواند جزء پرفروشترین آثار جدید سال 1399 باشد و همچنین تماشاگران بسیاری را به سینمای آنلاین بیاورد. پخش نمایش خانگی سهشنبه 20 آبانماه آغاز میشود و دانلود فیلم هایلایت با کیفیت عالی کامل و لینک مستقیم حجم کم با اینترنت نیمبهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر میگردد.
نقد فیلم هایلایت
اخیرا فیلم جدید هایلایت اصغر نعیمی از چرخه اکران آنلاین خارج شد و امروز در مطلب نقد فیلم هایلایت قصد داریم زوایای مختلف این فیلم ایرانی را بررسی کنیم. مهمترین بخش فیلم هایلایت ارتباط افراد خیانتدیده با یکدیگر است. زن و مردی که در شرایطی سخت هستند از یک طرف شریک زندگیشان در بیمارستان به کما رفته و از طرفی دیگر آنها باید با مسئله خیانت نیز کنار آیند. رابطه این دو فرد بایکدیگر در عجیبترین شرایط ممکن آغاز میشود. فیلمنامه بدون آنکه مقدمه چینی لازم را برای شکلگیری ارتباط حتی معمولی داشته باشد، آنها را درکنار یکدیگر به رستوران میبرد تا این سوال شکل بگیرد که چه تناسبی میان رفتار آنها با موقعیتی که در آن قرار گرفتهاند وجود دارد؟ اما بخش عجیبتر ماجرا دیالوگهای مصنوعی بوده که دائم از یک سکانس به سکانس دیگر منتقل شده و تکرار میگردد. دیالوگهایی که زمان مفید فیلمنامه را کاهش داده و حوصله تماشاگر را هم با چالشی جدی مواجه میکند.
هایلایت میتوانست بستر شکلگیری یک درام روانشناختی را مهیا نماید و یا قصه را به سمت انتقام جویی سوق بدهد. حتی این گزینه نیز در مقابل سازندگان قرار داشت که به نسبت اتفاقی که رخ داده به ذهن دو شخصیت ورود نماید و چالش آنها در مواجه با حقیقت تلخ زندگی را مورد بررسی قرار دهد. اصغر نعیمی کارگردان فیلم هایلایت که خودش کار نویسنده هم بوده، در یکی از این سکانسها که نمیدانیم چرا این دو فرد آسیب دیده باید نیمه شب درکنار هم باشند، ناگهان مرد پیشنهاد میدهد از همسرانشان انتقام بگیرند تا بدانند چه بلایی سرشان آوردند. اتفاقی که میتوانست نقطه عطف فیلمنامه باشد اما در عوض تماشاگر با یک سکانسی نامفهوم از حضور زن در خانه مرد مواجه میشود. سکانسی که بدلیل محدودیت فیلمسازی در ایران، کارگردان نتوانسته تصویری مشخص از دلایل حضور زن در خانه ارائه دهد و نتیجه چنین وضعیتی یک سقوط آزاد برای فیلم سینمایی هایلایت خواهد بود.
فارغ از دقایق میانی فیلم ایرانی هایلایت که زمان تماشاگر را هدر میدهد باید به فصل پایانی فیلم هم اشاره کرد که فاجعه میانی فیلم را کامل میکند. هنگامی که نامزد مرد به زندگی بازگشته و دکتر بلافاصله وی را مرخص کرده و میگوید که هیچ مشکلی برای ادامه زندگی ندارد، مرد برسر دو راهی قرار میگیرد، انتخاب بین نامزدش و زنی که به تازگی ملاقات کرده! درواقع فیلم بدون اینکه این دو شخصیت را معرفی کند و نزدیکی رابطه عاطفی میان آن را تشریح نماید، یکباره مرد را در موقعیتی قرار میدهد که به زن علاقمند شود و از نزدیکی احساسی به وی سخن بگوید! همچنین در موقعیتی که نه شخصیتها و نه تماشاگر درک صحیحی از وضعیت عجیب و غریبی که در طول قصه رقم خورده ندارن، ناغافل زن و مرد خیانت دیده به این نتیجه میرسند که پروژه انتقام از همسرانشان منتفی میباشد و باید انسانهای ارزشمند باگذشتی باشند که مثل آدمیزاد به زندگی ادامه بدهند! این میشود که کارگردان در سکانس پایانی به بدترین شکل ممکن با ظاهر کردن دست مرد در گوشه تصویر بهمراه یک لیوان آب که نماد آشتی و شروعی دوباره بوده، قصه را پایان میدهد و تماشاگر را سوپرایز میکند؟!
نکته منفی دیگر فیلم هایلایت فارغ از کیفیت پایین فیلمنامه و کارگردانی اصغر نعیمی در بخش بازیگری هست که یک شکست کامل محسوب میگردد. پژمان بازغی اصلاً نتوانسته نقش یک مرد آسیبدیده یا عاشقپیشه را به تصویر بکشد، بازی بسیار بد او درکنار بازی ضعیف دیگر بازیگر فیلم جدید هایلایت یعنی آزاده زارعی باعث شده تحمل دیالوگهای خستهکننده فیلم سخت شود. الهه حصاری در فیلم هایلایت یکی از بازیهای ضعیف خود را ارائه داده نقشی که اگر از فیلم حذف شود لطف بزرگی در حق فیلمنامه خواهد بود چراکه زمان مفید فیلم را افزایش دادهاید. تماشای فیلم هایلایت نمیتواند مطلب مهمی برای مخاطب داشته باشد و مطمئناً بزودی از ذهن مخاطب حذف خواهد شد.
0 دیدگاه ارسال شده است
نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها