دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال قطب شمال قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل
  • سریال ایرانی
دانلود سریال افعی تهران قسمت 5 پنجم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی افعی تهران قسمت پنجم 5 با کیفیت Full HD عالی

دانلود رایگان سریال افعی تهران قسمت 5 پنجم ۵ 1080p BluRay کامل

دانلود سریال افعی تهران قسمت 5 پنجم با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان : سامان مقدم | نویسنده : پیمان معادی | ژانر : کمدی | انتشار : 1402

تعداد قسمت : 20 | زمان : 50 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Afei Tehran Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال افعی تهران

دانلود قسمت 5 پنجم سریال افعی تهران رایگان

افعی تهران 5 دانلود سریال افعی تهران قسمت 5 پنجم با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD دانلود رایگان سریال افعی تهران قسمت پنجم 5 با کیفیت عالی 1080p BluRay دانلود افعی تهران قسمت ۵ رایگان بدون سانسور تماشای آنلاین با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : قسمت پنجم افعی تهران موضوع درام اجتماعی دارد که ماجراهای یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتل شده و حوادث چالش برانگیزی برایش رخ می‌دهد.

بازیگران : سحر دولتشاهی, پژمان جمشیدی, پیمان معادی, مریلا زارعی, آزاده صمدی, هومن سیدی, مهسا حجازی, بهادر مالکی از بازیگران سریال افعی تهران سامان مقدم هستند.

دانلود قسمت 5 پنجم سریال افعی تهران رایگان کامل کم حجم

دانلود سریال افعی تهران قسمت 5 پنجم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 2.1 گیگابایت – 20.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.2 گیگابایت – 18.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 863 مگابایت – 15.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 440 مگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 310 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود سریال افعی تهران قسمت 5 پنجم با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره سریال افعی تهران :
دانلود سریال افعی تهران قسمت 5 پنجم به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی در ژانر کمدی محصول سال 1402 نمایش خانگی ایران است. افعی تهران پنجمین تجربه نویسندگی برای پیمان معادی بوده که به عنوان بازیگر هم برای پنجمین مرتبه در یک سریال نمایش خانگی حضور می‌یابد.

داستان سریال افعی تهران موضوع کمدی و سیاه دارد که گفته شده به نوعی حس مالیخولیایی غمگین دارد. سامان مقدم کارگردان سریال افعی تهران از کارگردانان نامدار سینما و تلویزیون ایران است که فصل پنجم سریال قلب یخی را در کارنامه هنری خود دارد.

آزاده صمدی در سریال افعی تهران ششمین بازی در نمایش خانگی را تجربه می‌کند و در دانلود سریال سووشون حضور دارد. مریلا زارعی در سریال افعی تهران پنجمین سریال نمایش خانگی را از خود بر جای می‌گذارد. هومن سیدی در سریال افعی تهران هفتمین سریال نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد و سال 1401 با سریال سرگیجه دوباره مطرح گردید.

دانلود رایگان سریال افعی تهران قسمت 5 پنجم کامل

پیمان معادی بازیگر و نویسنده سریال افعی تهران است و قرار بود که کارگردانی را هم برعهده بگیرد که به دلیل مشغله کاری به سامان مقدم واگذار کرد. سریال افعی تهران برای 20 قسمت نوشته شده و از بهمن 1402 نیز از «فیلم تو ایرانی» پخش خواهد شد. بازیگران سریال افعی تهران از ستارگان سینمای ایران هستند که از گروهی باتجربه شامل سحر دولتشاهی و پژمان جمشیدی و پیمان معادی تشکیل شدند.

سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران ششمین بازی در سریال شبکه نمایش خانگی را به ثبت می‌رساند و در قلب یخی با سامان مقدم همکار بود. پژمان جمشیدی در سریال افعی تهران پنجمین حضور در نمایش خانگی را رقم می‌زند و اخیراً در سریال آفتاب پرست حضور داشت. تماشای آنلاین و دانلود سریال افعی تهران قسمت 5 پنجم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی حجم کم از وبسایت «فیلم تو ایرانی» پخش میشود.

دانلود رایگان سریال افعی تهران قسمت 5 پنجم ۵ کامل با حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *