دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال قطب شمال قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل
  • سریال ایرانی
دانلود سریال گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم با لینک مستقیم کامل

دانلود سریال ایرانی گناه فرشته قسمت چهاردهم 14 با کیفیت Full HD عالی

دانلود رایگان سریال گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم ۱۴ گناه فرشته 1080p BluRay کامل

دانلود سریال گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم 1080p BluRay کامل رایگان

کارگردان و نویسنده : حامد عنقا | ژانر : درام اجتماعی | انتشار : 1402

تعداد قسمت : 16 | زمان : 50 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Gonahe Fereshteh Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال گناه فرشته

دانلود قسمت 14 سریال گناه فرشته رایگان

گناه فرشته 14 دانلود سریال گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم 1080p BluRay کامل رایگان با لینک مستقیم دانلود قسمت ۱۴ گناه فرشته رایگان با کیفیت عالی Full HD دانلود رایگان سریال گناه فرشته قسمت چهاردهم 14 کامل تماشای آنلاین دانلود قسمت چهاردهم گناه فرشته با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : سریال گناه فرشته داستان یک وکیل ماجراجو بوده که وارد پرونده قتلی شده که مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

بازیگران : شهاب حسینی, امیر آقایی, لادن مستوفی, مهدی سلطانی, پردیس پورعابدینی, دیبا زاهدی, آشا محرابی, فرید سجادی حسینی, جعفر دهقان, مهرداد ضیایی, فخرالدین صدیق شریف, نفس بازغی از بازیگران سریال گناه فرشته حامد عنقا هستند.

دانلود سریال ایرانی گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم ۱۴ رایگان کامل کم حجم

دانلود سریال گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.6 گیگابایت – 20.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.7 گیگابایت – 18.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.2 گیگابایت – 15.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 634 مگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 445 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود سریال گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم 1080p BluRay کامل رایگان

درباره سریال گناه فرشته :
دانلود سریال گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم به کارگردانی حامد عنقا و نویسندگی با تهیه‌کنندگی عنقا در ژانر درام اجتماعی محصول نمایش خانگی 1402 ایران است. داستان سریال گناه فرشته درباره یک وکیل ماجراجو بوده که وارد پرونده قتلی شده که مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

گناه فرشته چهارمین سریال حامد عنقا برای شبکه نمایش خانگی است و پیش‌تر سریال آقازاده را برای این مدیوم ساخته بود. بازیگران سریال گناه فرشته حامد عنقا از هنرمندان برجسته سینما از جمله شهاب حسینی و امیر آقایی تشکیل شده که البته حسینی امسال در « دانلود سریال پوست شیر » هم حضور داشت. خلاصه داستان سریال گناه فرشته در مورد دختری بنام فرشته است که در ماجرای قتل پیچیده متهم شده و حامد تهرانی وکیل برجسته قصد دفاع از حق او را دارد.

سریال گناه فرشته در تهران فیلمبرداری شده و ابتداً قرار بود برای تلویزیون ساخته شود و بعدها حامد عنقا تصمیم گرفت که سریال جدید خود را در نمایش خانگی پخش کند. شهاب حسینی در سریال گناه فرشته چهارمین حضور در نمایش خانگی را رقم میزند و اخیراً در سریال پوست شیر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. زمان پخش سریال گناه فرشته در نمایش خانگی برای 1 دی ماه 1402 برنامه ریزی شده که می‌توانید روزهای جمعه قسمت جدید را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید.

دانلود رایگان سریال گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم کامل

مهدی سلطانی در سریال گناه فرشته چهاردهمین بازی در سریال نمایش خانگی را بعد از سریال پدر گواردیولا به ثبت میرساند. حامد عنقا از نویسندگان و کارگردانان فعال تلویزیون و سینما است که آثاری از جمله سریال پدر و سریال قلب یخی را در کارنامه هنری خود دارد. تماشای آنلاین و دانلود سریال گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی حجم کم از وبسایت «فیلم تو ایرانی» پخش می‌شود.

امیر آقایی و پردیس پورعابدینی و دیبا زاهدی در سریال آقازاده به حامد عنقا همکاری داشتند و اکنون در سریال گناه فرشته نیز همکار هستند. مجموعه گناه فرشته اولین تجربه کارگردانی برای حامد عنقا بوده و بیشتر در مقام تهیه کننده و نویسنده فعالیت داشت. نقد سریال گناه فرشته در اولین قسمت از سوی منتقدان برجسته به نگارش درآمد و غالب نظرات در مورد این سریال نیز مثبت ارزیابی شد. نفس بازغی که فرزند پژمان بازغی و مستانه مهاجر است در سریال گناه فرشته حضور دارد و با نقش تینا تهرانی برای اولین مرتبه هنرنمایی می‌کند.

دانلود رایگان سریال گناه فرشته قسمت 14 چهاردهم کامل با حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *