دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • جدید
دانلود فیلم دینامیت کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی دینامیت با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم دینامیت سینمایی کامل با تماشای حجم کم

دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان و نویسنده : مسعود اطیابی | ژانر : کمدی | انتشار : 1401

زمان : 97 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Dinamit Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم دینامیت

دانلود فیلم دینامیت کامل رایگان

دینامیت دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD تماشای آنلاین دانلود فیلم ایرانی دینامیت مسعود اطیابی با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان فیلم دینامیت سینمایی کامل بدون سانسور با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم دینامیت روایتگر داستان دو طلبه جوان به نامهای هادی و محمد حسین است که دنبال خانه برای سکونت در تهران هستند. همسایگان آنان اکبر بوده که کارش فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر بوده و دیگری نیز دو خواهر خوشگذران به نامهای ساناز و زیبا هستند که هر هفته در واحد خود پارتی و دورهمی برگزار میکنند.

بازیگران : پژمان جمشیدی, احمد مهرانفر, محسن کیایی, نازنین بیاتی, مهدی هاشمی, نادر سلیمانی, میرطاهر مظلومی, امید روحانی و زیبا کرمعلی ازجمله بازیگران فیلم دینامیت مسعود اطیابی هستند.

دانلود فیلم سینمایی دینامیت رایگان کامل ایرانی حجم کم

دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.5 گیگابایت – 10.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 3.3 گیگابایت – 9.500 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.1 گیگابایت – 9.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 987 مگابایت – 8.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 579 مگابایت – 8.000 تومان

دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره فیلم دینامیت :
دانلود فیلم دینامیت به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی او با تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان محصول ایرانی سال 1400 است. داستان فیلم دینامیت کاملاً کمدی روایتگر داستان دو طلبه جوان به نامهای هادی و محمد حسین است که دنبال خانه برای سکونت در تهران هستند. همسایگان آنان اکبر بوده که کارش فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر بوده و دیگری نیز دو خواهر خوشگذران به نامهای ساناز و زیبا هستند که هر هفته در واحد خود پارتی و دورهمی برگزار میکنند. فیلمبرداری فیلم دینامیت در تهران انجام شده و بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت دوماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مسعود اطیابی « دانلود فیلم انفرادی » موضوع آن برپایه دغدغه‌های اجتماعی جامعه با رویکردی طنزگونه کمدی است. بازیگران فیلم دینامیت مسعود اطیابی از گروهی باتجربه شامل پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر و محسن کیایی تشکیل شده که البته جمشیدی در جشنواره فجر 98 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید. فیلم دینامیت باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم دینامیت به سینما بیاورد. پخش فیلم سینمایی دینامیت از اواسط اردیبهشت تایید می‌شود و دانلود فیلم دینامیت با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم دینامیت کامل

مسعود اطیابی سیزدهمین فیلم سینمایی بلند خود را بنام فیلم دینامیت برای سینما ساخت که بزرگترین ساخته اوست و اردیبهشت ماه دانلود فیلم سینمایی دینامیت کامل رایگان از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. پژمان جمشیدی در فیلم دینامیت ایفاگر نقش هادی یک طلبه جوان است و قبلاً در « دانلود فیلم علفزار » حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از پژمان جمشیدی خواهیم دید. احمد مهرانفر در فیلم دینامیت با نقش محمدحسین تجربه جدیدی را کسب می‌کند و پیش‌تر در « دانلود سریال شبکه مخفی زنان » به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین دینامیت مسعود اطیابی برود. محسن کیایی در فیلم دینامیت با نقش اکبر اسلامی یک ساقی مشروبات الکلی به سینما می‌آید و اخیرا با «سریال روز بلوا» توانست به اوج درخشش برسد. نازنین بیاتی دیگر بازیگر فیلم دینامیت است که بعد مدتها به سینما می‌آید و اخیراً در « دانلود فیلم شادروان » به خوبی درخشید. دینامیت با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران جشنواره فیلم فجر روبرو شد و با قصه جذاب در ابتدای کارش توانست به محبوبیت بالایی دست یابد. نقد فیلم دینامیت بعد از پخش با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل فیلم دینامیت را بخوانید. تماشای فیلم دینامیت بصورت اینترنتی از اردیبهشت شروع می‌گردد و دانلود فیلم دینامیت با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد.

دانلود رایگان فیلم دینامیت کامل با لینک مستقیم حجم کم

4 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. شهین
    27
    آوریل 22, 2022

    فیلم کمدی خوبیه دینامیت و پرفروش ترین فیلم هم شد

  2. modir
    37
    آگوست 13, 2021

    دینامیت فیلم سینمایی هستش و در ماه آینده منتشر میشه

  3. از اسمان
    33
    جولای 7, 2021

    ببخشید شما اصلا فیلم رو دیدید؟ حاجی عاشق پیشه؟ مگه شریفی نیاست؟
    من دیدن این فیلم رو تو سینما توصیه می کنم

  4. modir
    34
    می 14, 2021

    سلام، تهیه کننده فیلم دینامیت از اکران فیلم در شرایط فعلی صرفه نظر کرده و تاکنون 2بار قراره پخش گذاشتن و لغوش کردن.

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *