دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم تفریق کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی تفریق مانی حقیقی با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم تفریق 1080p BluRay کامل

دانلود فیلم تفریق مانی حقیقی 1080p BluRay کامل

کارگردان و نویسنده : مانی حقیقی | ژانر : اجتماعی درام معمایی | انتشار : 1402

زمان : 100 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Tafrigh Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم تفریق

دانلود فیلم تفریق مانی حقیقی رایگان

تفریق دانلود فیلم تفریق با لینک مستقیم رایگان 1080p BluRay کامل دانلود فیلم ایرانی تفریق مانی حقیقی با کیفیت عالی Full HD رایگان حجم کم با تماشای آنلاین Film Tafrigh Movie irani نقد فیلم سینمایی تفریق از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم تفریق داستان زندگی فرزانه مربی رانندگی که سه ماهه بارداره و جلال که تعمیرکار هست و زندگی آرامی داشتند تا اینکه فرزانه در خیابان شخصی شبیه به شوهرش را می‌بیند که وارد خانه زنی می‌شود و رابطه آنها به مسیر باریکی می‌رسد.

بازیگران : ترانه علیدوستی, نوید محمدزاده, سهیلا رضوی و سعید چنگیزیان به عنوان بازیگران اصلی فیلم تفریق مانی حقیقی حضور دارند.

دانلود رایگان فیلم تفریق با تماشای کامل کم حجم

دانلود فیلم تفریق با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 7.3 گیگابایت – 20.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.6 گیگابایت – 18.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.9 گیگابایت – 15.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 995 مگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 700 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود فیلم تفریق مانی حقیقی 1080p BluRay کامل

درباره فیلم تفریق :
دانلود فیلم تفریق به کارگردانی مانی حقیقی با نویسندگی مشترک حقیقی و امیررضا کوهستانی به تهیه کنندگی مجید مطلبی در ژانر اجتماعی درام معمایی محصول 1400 ایران است. داستان فیلم تفریق در مورد فرزانه مربی رانندگی که سه ماهه بارداره و جلال که تعمیرکار هست و زندگی آرامی داشتند تا اینکه فرزانه در خیابان شخصی شبیه به شوهرش را می‌بیند که وارد خانه زنی می‌شود و رابطه آنها به مسیر باریکی می‌رسد.

بازیگران فیلم تفریق مانی حقیقی از هنرمندان برجسته شامل ترانه علیدوستی و نوید محمدزاده تشکیل شدند. تفریق در خرداد 1400 فیلمبرداری شد و قرار بود در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند که به دلیل مشکلات فنی نشد. ترانه علیدوستی در فیلم تفریق سومین همکاری مشترک با مانی حقیقی را رقم میزند و اخیراً در « دانلود فیلم برادران لیلا » با نوید محمدزاده برای دومین مرتبه همبازی شد.

فیلم تفریق قرار بود در سال 1402 اکران عمومی شود اما بخاطر فعالیت سیاسی برخی عوامل فیلم نیز مجوز اکران دریافت نکرد و نسخه با کیفیت فیلم بدون اطلاع عوامل در اینترنت قرار گرفت. مانی حقیقی کارگردان و نویسنده و بازیگر برجسته ایرانی است که از فعالیت هنری وی می‌توان به فیلم چهارشنبه سوری اشاره کرد.

نوید محمدزاده در فیلم تفریق اولین همکاری با مانی حقیقی را تجربه کرد و آخرین حضورش در فیلم توقیفی برادران لیلا ساخته سعید روستایی بود. پخش فیلم تفریق فقط به صورت اکران آنلاین در شهریور 1402 به مدت یکماه انجام شد و روانه سینماها نشد و سرانجام 2 آبان به نمایش خانگی آمد. تماشای آنلاین و دانلود فیلم تفریق با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی حجم کم از وبسایت «فیلم تو ایرانی» پخش شد.

دانلود فیلم سینمایی ایرانی تفریق مانی حقیقی با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *