دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال قطب شمال قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل
  • سریال ایرانی
دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول کامل Full HD لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی اکازیون قسمت اول 1 با کیفیت عالی

دانلود رایگان سریال اکازیون قسمت 1 اول ۱ اکازیون 1080p BluRay کامل

دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول 1080p BluRay کامل

کارگردان : مسعود اطیابی | نویسنده : حمزه صالحی | ژانر : کمدی خانوادگی | انتشار : 1403

تعداد قسمت : 8 | زمان : 50 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Occasion Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال اکازیون

دانلود قسمت 1 اول سریال اکازیون رایگان

اکازیون 1 دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول 1080p BluRay با لینک مستقیم کامل رایگان تماشای آنلاین دانلود رایگان سریال اکازیون قسمت اول 1 کامل با کیفیت عالی Full HD بدون سانسور سریال ایرانی اکازیون قسمت ۱ با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : قسمت اول سریال اکازیون در دهه 70 می‌گذرد و درباره رحیم بوده که می‌خواهد برای تحصیل به کانادا برود و متوجه می‌شود که ممنوع الخروج شده و باعث این موضوع نیز دایی محسن است و دنبال راه چاره جدید می‌گردد.

بازیگران : هادی کاظمی, سمانه پاکدل, ایمان صفا, غلامرضا نیکخواه, نعیمه نظام دوست, شمسی فضل الهی, سام نوری, رضا ناجی از بازیگران سریال اکازیون مسعود اطیابی هستند.

دانلود سریال ایرانی اکازیون قسمت 1 اول ۱ رایگان کامل کم حجم

دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.3 گیگابایت – 20.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.2 گیگابایت – 18.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 890 مگابایت – 15.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 449 مگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 315 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول 1080p BluRay کامل

درباره سریال اکازیون :
دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول Occasion 2024 Series یک سریال ایرانی کمدی به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی محصول سال 1403 ایران است. اکازیون سومین سریال مسعود اطیابی در جایگاه کارگردان برای شبکه نمایش خانگی بوده و بیشتر در سینمای ایران فعالیت داشت.

بازیگران سریال اکازیون شامل هادی کاظمی و سمانه پاکدل و ایمان صفا می‌شود که اخیراً ایمان صفا در « دانلود سریال نیسان آبی » حضور داشت. داستان سریال اکازیون در دهه 70 می‌گذرد و درباره رحیم بوده که می‌خواهد برای تحصیل به کانادا برود و متوجه می‌شود که ممنوع الخروج شده و باعث این موضوع نیز دایی محسن است و دنبال راه چاره جدید می‌گردد.

سریال اکازیون به نویسندگی حمزه صالحی به نگارش در آمد و تهیه کنندگی آن بر عهده اسماعیل میرطاووسی بود. زمان پخش سریال اکازیون در نمایش خانگی از چهارشنبه 1 فروردین 1403 است که به صورت هفتگی در «سایت فیلم تو ایرانی» قرار می‌گیرد. مسعود اطیابی کارگردان سریال اکازیون نیز کارگردانی سریال‌های (جادوگر و نیسان آبی 2) را بر عهده داشته و مجموعه اکازیون سومین سریال نمایش خانگی به کارگردانی اوست.

دانلود رایگان سریال اکازیون قسمت 1 اول کامل

تعداد قسمت‌های سریال اکازیون مجموعاً 8 قسمت خواهد بود که در قالب یک مینی سریال منتشر می‌گردد. هادی کاظمی در سریال اکازیون نهمین حضور در نمایش خانگی و اولین همکاری مشترک با همسرش سمانه پاکدل را رقم می‌زند. ایمان صفا در سریال اکازیون چهارمین تجربه بازی در نمایش خانگی را بعد از سریال‌های کمدی (نیسان آبی و نیوکمپ) پشت سر می‌گذارد.

غلامرضا نیکخواه در سریال اکازیون نهمین سریال نمایش خانگی را بازی می‌کند و هنرنمایی جدید او در سریال نیسان آبی 2 بود. شمسی فضل الهی در سریال اکازیون پنجمین سریال بعد از سریال‌های (دفتر یادداشت و خسوف و گیسو) تجربه خواهد کرد. رضا ناجی در سریال اکازیون سومین ایفای نقش در نمایش خانگی را تجربه می‌کند و در سریال‌های نمایش خانگی (جادوگر و عشق تعطیل نیست) حضور داشت. تماشای آنلاین و دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول با لینک مستقیم و کیفیت عالی کامل حجم کم در وبسایت «فیلم تو ایرانی» قرار گرفت.

دانلود رایگان سریال اکازیون قسمت 1 اول اکازیون کامل با حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *