دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال قطب شمال قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم تصور کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی تصور Full HD با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم تصور 1080p BluRay کامل با حجم کم

دانلود فیلم تصور با لینک مستقیم 1080p BluRay کامل

کارگردان و نویسنده : علی بهراد | ژانر : درام عاشقانه | انتشار : 1402

زمان : 90 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Tasavor

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : تصور

دانلود فیلم تصور کامل رایگان

تصور لیلا حاتمی دانلود فیلم تصور با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان تماشای دانلود فیلم ایرانی تصور با کیفیت عالی 1080p BluRay دانلود رایگان فیلم تصور کامل دانلود فیلم سینمایی تصور با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم تصور در فضایی فانتزی ماجرای یک راننده تاکسی جوان را روایت می‌کند که هر شب مسافران زن با چهره‌ای مشابه را سوار می‌کند و داستان‌هایشان را می‌شنود. پسر جوان عاشق یک خانم شیرینی‌پز شده اما در ابراز عشق ناتوان است و به همین دلیل شروع به خیال‌پردازی درباره او می‌کند.

بازیگران : لیلا حاتمی و مهرداد صدیقیان از بازیگران فیلم تصور علی بهراد هستند.

دانلود رایگان فیلم ایرانی تصور کامل کم حجم

دانلود فیلم تصور

دانلود کیفیت BluRay با حجم 5.3 گیگابایت – 20.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.9 گیگابایت – 18.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.4 گیگابایت – 15.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 730 مگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 514 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود فیلم تصور با لینک مستقیم 1080p BluRay کامل

درباره فیلم تصور :
دانلود فیلم تصور فیلمی ایرانی در ژانر درام عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی علی بهراد با تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1399 است.

تصور ابتداً با نام هِرمان شناخته میشد و فیلمبرداری آن از اسفند 99 تا فروردین 1400 ادامه داشت. بازیگران فیلم تصور شامل لیلا حاتمی و مهرداد صدیقیان بوده که دو شخصیت اصلی فیلم هستند.

داستان فیلم تصور در فضایی فانتزی ماجرای یک راننده تاکسی جوان را روایت می‌کند که هر شب مسافران زن با چهره‌ای مشابه را سوار می‌کند و داستان‌هایشان را می‌شنود. پسر جوان عاشق یک خانم شیرینی‌پز می‌شود؛ اما در ابراز عشق خود به او ناتوان است و به همین دلیل شروع به خیال‌پردازی درباره او می‌کند و فضاهایی خالی در داستان فیلم ایجاد می‌شود که پر کردن آنها بر عهده تصور مخاطب است.

فیلم تصور جزء هفت فیلم منتخب برای رقابت در هفته منتقدان بین‌الملل جشنواره فیلم کن 2022 بود. جوایز و افتخارات فیلم تصور شامل حضور در جشنواره فیلم کابورگ، جشنواره بین‌المللی فیلم ادینبورگ، جشنواره فیلم بخارست و هفته سینمای جهان جاکارتا بود که مورد توجه قرار گرفت.

اکران فیلم تصور در تاریخ 17 خرداد 1402 به مدت یک ماه انجام شد و 18 مهرماه وارد نمایش خانگی شد. تماشای آنلاین و دانلود فیلم تصور با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی حجم کم از وبسایت «فیلم تو ایرانی» پخش می‌شود.

دانلود رایگان فیلم تصور کامل حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *