دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال ایرانی
بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی کدامند؟

لیست بهترین سریال های ایرانی 1400 شبکه نمایش خانگی

برترین سریال های ایرانی جدید 1400 و بهترین سریالهای خانگی

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

فهرست بهترین سریالهای ایرانی جدید

سریال های ایرانی جدید 1400 کدامند؟

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی کدامند؟ بهترین سریال های ایرانی در imdb کدام سریالها هستند؟ لیست سریال های ایرانی و خارجی با برترین آرشیو کامل سریالهای جدید و قدیمی ایران در سال 1400 و 2021 دنیا

سریالهای ایرانی : سریال دیدن از مهمترین سرگرمی‌های خانوادگی به شمار می‌آید و امروزه به دلیل مشکلات همه‌گیری و خانه‌نشینی به امری مهم تبدیل شده است. بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 را می‌خواهیم معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری برای تماشای سریال داشته باشید. لیست سریال های ایرانی نمایش خانگی در سال 1400 با لینک دانلود سریال در این مطلب برای شما کاربران فیلم تو ایرانی قرار داده شد.

فهرست سریال های ایرانی خانگی و تلویزیونی

سریال زخم کاری

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان از بهترین سریال های نمایش خانگی است که در خرداد سال 1400 پخش شد. جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور از بازیگران اصلی سریال زخم کاری هستند که بازی درخشانی ارائه دادند. داستان زخم کاری براساس رمان بیست زخم کاری اثر محمود حسینی‌زاد نوشته شده و مهدویان با اندکی تغییر توانست فیلمنامه را بنویسد. رمان بیست زخم کاری در سال 1385 نوشته شد و نسخه چاپی این کتاب در ایران مجوز نشر گرفت، اما زمان ساخت سریال زخم کاری در سال 99 مجوز نشر این کتاب باطل و فروش آن در ایران ممنوع گردید. قصه زخم کاری درباره یک زن و شوهر است که برای رسیدن به ثروت بیشتر وارد ماجرایی شدند که ویرانی فراوانی به بار آورد. پخش سریال زخم کاری یکبار به دلیل شکایت سازمان سینمایی متوقف شد و با سانسور بخش‌هایی توانست مجوز پخش را دریافت کند. تعداد قسمت های زخم کاری 15 اپیزود است که در سایت فیلم تو ایرانی قرار گرفت.

سریال خاتون

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

خاتون به کارگردانی تینا پاکروان از سریال های تاریخی ایرانی است که حکایت آن در سال 1320 روایت می‌شود که از مرداد 1400 مجوز پخش دریافت نمود. نگار جواهریان و اشکان خطیبی از بازیگران نقش اول سریال خاتون هستند و از فصل دوم سریال خاتون نیز مهران مدیری و مهران غفوریان وارد قصه شدند. داستان خاتون درباره دوران اشغال ایران توسط متفقین بوده که زندگی یک زوج متفاوت را دگرگون می‌کند. موسیقی متن و تیتراژ سریال خاتون توسط آهنگساز برجسته ایرانی به نام کیهان کلهر ساخته شده و آهنگ پایانی نیز از کارهای قدیمی غلامحسین بنان بود. تعداد قسمت‌های سریال خاتون برای فصل اول 8 قسمت بود و در فصل دوم خاتون نیز همین تعداد می‌باشد که در سایت فیلم تو ایرانی قرار گرفت. امتیاز سریال خاتون در بانک اینترنتی فیلم‌ها IMDB به 8 رسید و از معدود سریالهایی است که رتبه خوبی دریافت کرده است.

سریال جیران

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

جیران سریال جدید به کارگردانی حسن فتحی قطعاً جزء بهترین سریال های ایرانی سال 1400 خواهد بود که درمورد زندگی سوگلی قبله عالم است و آخر پاییز 1400 وارد شبکه نمایش خانگی می‌گردد. پریناز ایزدیار و بهرام رادان بازیگران اصلی سریال جیران هستند در نقش جیران و ناصرالدین‌شاه بازی می‌کنند. حسن فتحی در سال 94 سریال شهرزاد را ساخت که ماندگارترین سریال نمایش خانگی شد و 6 سال بعد تصمیم گرفت که سریال جیران را بسازد. موضوع سریال جیران عاشقانه تاریخی ذکر شده و درباره یک ندیمه به نام جیران است که ناصرالدین‌شاه دلباخته او می‌شود. برخی از بازیگران سریال جیران نیز از ستارگان مجموعه شهرزاد انتخاب شدند که شامل امیر جعفری و غزل شاکری می‌شوند. فصل اول سریال جیران با 15 قسمت ساخته شده و یقیناً تدارک ساخت فصل دوم جیران در حال انجام است که آخرین خبرها در وبسایت فیلم تو ایرانی قرار می‌گیرد.

سریال خسوف

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

خسوف سریال ایرانی جدید به کارگردانی مازیار میری از برترین سریال های سال 1400 در ژانر عاشقانه است که اخیراً در مهرماه توانست وارد نمایش خانگی شود. مازیار میری سریالهای تلویزیونی متفاوتی ازجمله مجموعه تلویزیونی فرات را ساخته است و چهار سریال دیگر در کارنامه هنری خود دارد. محسن چاووشی ساخت آهنگ تیتراژ سریال خسوف را برعهده دارد و بعد از سریال شهرزاد نیز این دومین سریالی بوده که چاووشی برای آن خواند. امین تارخ و مینو شریفی از بازیگران سریال خسوف هستند و مازیار میری سعی داشته از هنرمندان نوظهور در این سریال جدیدش بیشتر استفاده کند. داستان خسوف درباره یک پسر و دختر است که عاشق همدیگر بودند تا اینکه پسر دل به دختری دیگر می‌سپارد. تعداد قسمت های سریال خسوف برای فصل اول 15 قسمت بوده و درباره فصل دوم خسوف هنوز خبری اعلام نشده که خوشبختانه قسمتهای پخش شده در سایت فیلم تو ایرانی موجود است.

سریال جزیره

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

جزیره به کارگردانی سیروس مقدم جزء لیست بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی است که آبان امسال وارد پخش شد و موضوعی اجتماعی درام دارد. سیروس مقدم سریالهای خوبی مانند مجموعه تلویزیونی پایتخت و مدینه را ساخته است و سریال جزیره میتواند شروعی دوباره برای مقدم در نمایش خانگی باشد. محمدرضا فروتن و امیر مقاره از بازیگران مهم سریال جزیره هستند و هنگامه قاضیانی به همراه غزل شاکری از دیگر ستارگان این سریال پرستاره می‌باشند. امیر مقاره خواننده گروه موسیقی ماکان‌بند در سریال جزیره به عنوان بازیگر و خواننده حضور دارد و اجرای تیتراژ پایانی برعهده او گذاشته شد. داستان سریال ایرانی جزیره درباره صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، او دنبال برابری با معشوق خود که از خانواده اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد و وارد روابط پیچیده‌ای می‌شود. تعداد قسمت های سریال جزیره 30 قسمت عنوان شده که در قالب فصل اول و دوم جزیره راهی شبکه نمایش خانگی می‌شود و در سایت فیلم تو ایرانی با لینک مستقیم قرار گرفت.

سریال حرفه ای

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

حرفه ای دیگر سریال ایرانی جدید به کارگردانی مصطفی تقی زاده از بهترین سریال های ایرانی 1400 است که روایتی اجتماعی درام دارد و مهر سال 1400 موفق به ورود در نمایش خانگی گردید. مصطفی تقی زاده سریال حرفه ای را به عنوان اولین سریال در کارنامه خود ثبت کرده و تاکنون دو فیلم سینمایی را کارگردانی کرده که نقد مثبت منتقدان را همراه داشت. سیروان خسروی و زانیار خسروی بازیگران اصلی سریال حرفه ای هستند و ماهور الوند در کنار سارا بهرامی از دیگر ستارگان این سریال هستند که شگفتی ساز شدند. آهنگ تیتراژ مجموعه حرفه ای نیز برعهده برادران خسروی بوده که برای اولین‌بار به عنوان بازیگر در یک سریال نمایش خانگی حضور پیدا کردند. داستان سریال حرفه ای درباره افرادی است که نقشه‌ای برای رسیدن به ثروت هنگفت می‌کشند و برای اجرای آن به آدمکش حرفه ای نیاز دارند. تعداد قسمت های سریال حرفه ای 16 قسمت است که در قالب یک فصل پخش خواهد شد و تمام قسمتهای این سریال از سایت فیلم تو ایرانی پخش گردید.

سریال نیسان آبی

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

نیسان آبی سریال کمدی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی دقیقاً از بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی است که آخر مهرماه پخش آن آغاز شد و حال هوای دهه 60 را تداعی می‌کند. منوچهر هادی سریالهای متفاوتی مانند مجموعه دل و گیسو را تاکنون ساخته، اما سریال نیسان آبی جزء برترین سریال های نمایش خانگی در سال 1400 از نظر کاربران شناخته شد. مهران غفوریان و حسین یاری بازیگران نقش اول سریال نیسان آبی هستند که در کنار آنها نیز یکتا ناصر و بهناز جعفری به ایفای نقش پرداخته‌اند. قصه این سریال درباره یک راننده نیسان آبی است که وضعیت مالی مناسب ندارد، اما اتفاقی ثروتمند شده و وارد ماجرایی پیچیده می‌گردد. هادی با سریال نیسان آبی موفق شد نظر مثبت مخاطبان را دوباره جلب کند و خاطرات سریال دل را محو نماید. تعداد قسمت های سریال نیسان آبی بین 16 تا 20 قسمت خواهد بود که در قالب فصل اول و دوم برای تماشا در سایت فیلم تو ایرانی برای مخاطبان در دسترس است.

سریال نوبت لیلی

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

نوبت لیلی سریال ایرانی جدید به کارگردانی روح الله حجازی قطعاً در لیست بهترین سریال های ایرانی 1400 نمایش خانگی جزء پرطرفدارترین آثار خواهد بود که از اوایل فصل زمستان روانه پخش گردید. روح الله حجازی فیلم های خوبی مثل فیلم روشن و مرگ ماهی ساخته که سریال نوبت لیلی به عنوان اولین سریال نمایش خانگی حجازی نزد مخاطبان خواهد درخشید. مریلا زارعی و حمید فرخ نژاد از بازیگران اصلی نوبت لیلی هستند که در کنار آنان مهران غفوریان و لاله مرزبان نیز حضور خواهند داشت. داستان سریال نوبت لیلی درباره دختری بنام لیلی است که درمیابد اتفاقات دوران کودکی‌اش ناشی از نفرین کهن بوده و حالا از طریق کتابی مرموز متوجه می‌شود که خانواده‌اش تاکنون در زمان‌های موازی زیسته‌اند. تعداد قسمت های سریال نوبت لیلی 15 قسمت خواهد بود که با عنوان فصل اول و دوم از سایت فیلم تو ایرانی پخش خواهد شد.

سریال ساخت ایران 3 فصل سوم

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

ساخت ایران 3 فصل سوم سریالی کمدی به کارگردانی بهمن گودرزی از بهترین سریال های ایرانی سال 1400 است که میتواند در لیست برترین سریالها جای گیرد. فصل اول و دوم ساخت ایران در سال 90 و 96 پخش شد و فصل سوم ساخت ایران 3 از اول زمستان 1400 وارد نمایش خانگی می‌گردد. بهمن گودرزی سریال های تلویزیونی ازجمله زیر همکف و ششمین نفر را ساخته است که ساخت ایران 3 به عنوان چهارمین سریال او محسوب می‌شود. امین حیایی و مجید صالحی بازیگران فصل سوم سریال ساخت ایران هستند و همچنین عایشه‌گل جوشکون بازیگر و خواننده سرشناس ترکی در این سریال ایفای نقش کرد. روایت سریال ساخت ایران 3 فصل سوم درباره شخصیت اصلی آن غلام است که غواص شده و دوستش بهین که بدهی بالا آورده از او کمک می‌خواهد و حل این مشکل برای غلام ماجراهای زیادی را رقم می‌زند. تعداد قسمت های فصل سوم سریال ساخت ایران 20 قسمت خواهد بود که در قالب یک فصل از سایت فیلم تو ایرانی انتشار می‌یابد.

سریال شبکه مخفی زنان

بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی

شبکه مخفی زنان سریال جدید به کارگردانی افشین هاشمی از بهترین سریال های ایرانی 1400 می‌باشد که موضوعی طنز دارد و اواخر فصل پاییز در نمایش خانگی پخش گردید. افشین هاشمی فیلم های ایرانی قابل توجه‌ای را ساخته و سریال شبکه مخفی زنان اولین سریال او محسوب می‌شود. لیلا حاتمی و مهدی هاشمی بازیگران اصلی این سریال ایرانی هستند و احمد مهرانفر با شبنم مقدمی دیگر ستارگان سریال شبکه مخفی زنان خواهند بود. سریال شبکه مخفی زنان درباره دوران قرن چهاردهم شمسی بوده که پادشاه متوجه جنبش جدیدی میان زنان مملکت می‌شود. خلاصه داستان شبکه مخفی زنان دارای قصه‌ای طنز بوده که درمورد حقوق زنان کشور است و شاه ماموریت ویژه به دربار شاهنشاهی می‌دهد. تعداد قسمت های سریال شبکه مخفی زنان بین 15 تا 20 قسمت اعلام شده که در قالب فصل اول و دوم به نمایش خانگی می‌آید و پخش آن از طریق سایت فیلم تو ایرانی انجام می‌گردد.

نظر شما درباره لیست بهترین سریال های ایرانی چیست؟

لیست بهترین سریال های ایرانی جدید 1400 نمایش خانگی را با جزییات کامل مرور کردیم. به نظر شما بهترین سریالها کدامند؟ آیا اطلاعات ذکر شده در این مطلب برای شما مفید بود؟ سوالات و پیشنهادات خود را درباره لیست بهترین سریال های ایرانی در سال 1400 را در قسمت نظرات برای بهبود این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

7 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. ترانه
    13
    مارس 19, 2023

    شبکه مخفی زنان، بهترین سریال ایرانیه؟! خوبی مدیر جان! ؟ اصلا این سریال آنقدر بد بود که ادامشو نساختن به دلیل اینکه ببینده نداشت، توفیق شد، بهترین سریال ایرانی در حال حاضر پوست شیر هست ولی قبلا سریال قورباغه بود و سیاوش که تو لیست نزاشتی،

    • modir
      15
      مارس 19, 2023

      سپاس از نظر شما، لیست بروزرسانی میشود

  2. مهلا
    30
    اکتبر 23, 2021

    عالی بود این لیست بهترین سریال های ایرانی

  3. ارسلان
    28
    اکتبر 22, 2021

    سریال های ایرانی جدید خوبی تو لیست گذاشتید

    • modir
      31
      اکتبر 22, 2021

      سپاس برای خواندن این مطلب

  4. مهین
    32
    اکتبر 22, 2021

    لیست بهترین سریال های ایرانی رو خوندم و خوب بود فقط سریال آقازاده رو هم اضافه کنید به فهرست. ممنون

    • modir
      30
      اکتبر 22, 2021

      سریال های ایرانی جدیدی قراره به لیست اضافه بشه و فهرست کامل میشود

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *