دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال ایرانی
دانلود سریال جیران قسمت 31 سی و یکم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی جیران قسمت سی و یکم 31 با کیفیت عالی

دانلود رایگان سریال جیران قسمت 31 سی و یکم ۳۱ کامل حجم کم

دانلود سریال جیران قسمت 31 سی و یکم با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان و نویسنده : حسن فتحی | ژانر : عاشقانه تاریخی | انتشار : 1400

تعداد قسمت : 35 | زمان : 51 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Jeyran Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال جیران

دانلود قسمت 31 سریال جیران

جیران دانلود سریال جیران قسمت 31 سی و یکم با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD تماشای دانلود قسمت 31 جیران فیلم کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان سریال جیران قسمت 31 سی و یکم ۳۱ کامل با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : قسمت سی و یکم جیران درباره جیران «پریناز ایزدیار» سوگلی ناصرالدین شاه قاجار «بهرام رادان» بوده که وارد ماجرایی عاشقانه می‌شوند. ناصرالدین شاه درحالی وارد رابطه عاشقانه با جیران می‌شود که مادرش مهدعلیا «مریلا زارعی» موافق نبوده و سایر همسران قبله عالم «رعنا آزادی‌ور» و «سمیرا حسن‌پور» نیز دل خوشی از جیران ندارند.

بازیگران : پریناز ایزدیار, بهرام رادان, مریلا زارعی, امیر جعفری, غزل شاکری, امیرحسین فتحی, رعنا آزادی‌ور, مهدی پاکدل, ستاره پسیانی, مهدی کوشکی و سمیرا حسن‌پور ازجمله بازیگران سریال جیران حسن فتحی هستند.

دانلود رایگان سریال جیران قسمت سی و یکم 31 کامل کم حجم

دانلود سریال جیران قسمت 31 سی و یکم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 2.9 گیگابایت – 14.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.4 گیگابایت – 13.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 992 مگابایت – 12.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 454 مگابایت – 11.000 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 267 مگابایت – 10.000 تومان

دانلود سریال جیران قسمت 31 سی و یکم با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره سریال جیران :
دانلود سریال جیران قسمت 31 سی و یکم به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی با تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1400 است. داستان سریال جیران موضوع عاشقانه تاریخی دارد که داستان جیران همسر ناصرالدین شاه را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی جیران در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در گلپایگان بوده که بمدت هشت ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی حسن فتحی «فیلم مست عشق» موضوع آن درمورد دغدغه‌های تاریخی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران سریال جیران فتحی از هنرمندان برجسته ازجمله پریناز ایزدیار و بهرام رادان و غزل شاکری تشکیل شده که البته شاکری اخیرا در «سریال جزیره» نیز حضور داشت. زمان پخش و دانلود سریال جیران در شبکه نمایش خانگی از پاییز اعلام شده و می‌توانید این سریال را در فیلم تو ایرانی تماشا کنید. سریال ایرانی جیران باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال جیران به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش قسمت 31 سریال جیران حسن فتحی از 6 آبان تایید می‌شود و دانلود سریال جیران قسمت 31 سی و یکم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان سریال جیران قسمت 31 سی و یکم کامل

حسن فتحی دومین سریال نمایش خانگی خود را بنام سریال جیران برای شبکه نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و جمعه دانلود قسمت 31 سریال جیران کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. پریناز ایزدیار در سریال جیران ایفاگر نقش جیران سوگلی ناصرالدین شاه است و اخیرا در «فیلم مغز استخوان» حضور داشت و برای دومین مرتبه در یک سریال پریناز ایزدیار را خواهیم دید. بهرام رادان در سریال جیران تجربه جدیدی را در نقش ناصرالدین شاه قاجار کسب می‌کند و اینروزا در «فیلم ابلق» به محبوبیت خوبی رسید و تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین سریال حسن فتحی برود. امیر جعفری در سریال جیران با نقش میرزا آقاخان به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با «سریال نیسان آبی» منوچهر هادی توانست به اوج درخشش برسد. مریلا زارعی در سریال جیران دارای کاراکتر مهدعلیا بوده و مدتی قبل با «سریال نوبت لیلی» به اوج شهرت رسید. مهدی پاکدل بازیگر سریال جیران در شکل متفاوتی می‌باشد که در سریال‌های هم گناه و « دانلود سریال آمستردام » نیز بازی میکرد.

دانلود کامل قسمت سی و یکم سریال جیران رایگان

جیران سریال حسن فتحی بوده که گفته شده ماجرایی عاشقانه با چاشنی درام تاریخی دارد و بازیگران تئاتری باتجربه در آن حضور دارند. امیرحسین فتحی در سریال جیران بعنوان چهره جدید سینما حضور دارد که قبلاً با سریال شهرزاد شناخته شد و توانست بازی خوبی ارائه دهد. غزل شاکری در سریال جیران چهارمین تجربه بازی در یک سریال نمایش خانگی را تجربه میکند و قبلاً در «سریال یاغی» نیز هنرنمایی کرده بود. رعنا آزادی‌ور در سریال جیران دارای نقش همسر دوم ناصرالدین شاه است و اینروزا برای بازی در سریال زخم کاری مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. نقد سریال جیران بزودی با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این سریال ایرانی را بخوانید. تماشای سریال جیران بصورت آنلاین از فصل زمستان شروع میگردد و دانلود قسمت سی و یکم سریال جیران کامل با ترافیک نیم بها رایگان در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. زمان پخش سریال جیران حسن فتحی قسمت اول در نمایش خانگی از زمستان 1400 می‌باشد. فتحی در سال 1399 آخرین فیلم خود بنام «فیلم مست عشق» با بازی شهاب حسینی و «سریال شهرزاد» ساخته بود که حواشی جنجالی به دنبال داشت. شهاب حسینی قرار بود در سریال جیران حضور داشته باشد که به دلیل ساخت سریال مست عشق از همکاری با حسن فتحی در سریال جیران انصراف داد. تعداد قسمت‌های سریال جیران 35 قسمت است که برای فصل اول بوده و تعداد قسمتهای فصل دوم سریال جیران نیز مشخص نیست.

دانلود رایگان قسمت 31 سی و یکم سریال جیران کامل کیفیت عالی حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *