دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال ایرانی
دانلود سریال خسوف قسمت 28 بیست و هشتم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی خسوف قسمت بیست و هشتم 28 با کیفیت عالی

دانلود رایگان سریال خسوف قسمت 28 بیست و هشتم ۲۸ کامل حجم کم

دانلود سریال خسوف قسمت 28 بیست و هشتم با لینک مستقیم کامل رایگان

کارگردان : مازیار میری | نویسنده : مهدی شیرزاد | ژانر : اجتماعی عاشقانه | انتشار : 1400

تعداد قسمت : 30 | مدت زمان : 58 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Khosof Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال خسوف

دانلود قسمت 28 سریال خسوف

خسوف دانلود سریال خسوف قسمت 28 بیست و هشتم با لینک مستقیم کامل رایگان Full HD تماشای دانلود قسمت 28 خسوف با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان سریال خسوف قسمت 28 بیست و هشتم ۲۸ کامل با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : قسمت بیست و هشتم خسوف درباره امیر است که برخلاف قولش به دختر دایی خود به دختری دیگر دل میبازد. قصه عشق تازه امیر باعث وقوع اتفاقاتی میشود که خانواده‌اش را وارد ماجرایی تازه میکند.

بازیگران : امین تارخ, شهره سلطانی, شمسی فضل الهی, مینو شریفی, پوریا رحیمی سام, مسعود کرامتی و ستاره اسکندری ازجمله بازیگران سریال خسوف مازیار میری هستند.

دانلود رایگان قسمت 28 بیست و هشتم سریال خسوف کامل کم حجم

دانلود سریال خسوف قسمت 28 بیست و هشتم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.9 گیگابایت – 12.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.4 گیگابایت – 10.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1 گیگابایت – 9.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 536 مگابایت – 8.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 377 مگابایت – 8.000 تومان

دانلود سریال خسوف قسمت 28 بیست و هشتم با لینک مستقیم کامل رایگان

درباره سریال خسوف :
دانلود سریال خسوف قسمت 28 بیست و هشتم به کارگردانی مازیار میری و نویسندگی مهدی شیرزاد با تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1400 است. داستان سریال خسوف موضوع اجتماعی عاشقانه دارد که داستان دو دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. فیلمبرداری سریال نمایش خانگی خسوف در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در استانبول ترکیه بوده که بمدت هشت ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مازیار میری «فیلم سارا و آیدا» موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود. بازیگران سریال خسوف مازیار میری از هنرمندان برجسته ازجمله امین تارخ و شهره سلطانی تشکیل شده که البته تارخ اخیرا در «سریال آقازاده» نیز حضور داشت. زمان پخش سریال خسوف در شبکه نمایش خانگی از پایان مهر اعلام شده و بزودی می‌توانید این سریال را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. سریال ایرانی خسوف باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1400 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال خسوف به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش قسمت 28 سریال خسوف مازیار میری از 2 اردیبهشت تایید می‌شود و دانلود سریال خسوف قسمت 28 بیست و هشتم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان سریال خسوف قسمت 28 بیست و هشتم کامل

مازیار میری اولین سریال خود را بنام سریال خسوف برای نمایش خانگی ساخت که بزرگترین ساخته اوست و از جمعه دانلود قسمت بیست و هشتم سریال خسوف کامل در فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. امین تارخ در سریال خسوف ایفاگر نقش متفاوتی است و قبلاً در سریالهای «آقازاده» و «رهایم نکن» حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از تارخ خواهیم دید. شهره سلطانی در سریال خسوف تجربه جدیدی را کسب می‌کند و پیش‌تر در سریال‌های «لحظه گرگ و میش» و «خانه امن» به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین سریال خسوف مازیار میری برود. شمسی فضل الهی در سریال خسوف با نقش جدید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با «سریال حرفه ای» توانست به اوج درخشش برسد. خواننده آهنگ تیتراژ سریال خسوف محسن چاووشی بوده که قطعه عاشقانه برای این سریال خواند. نقد سریال خسوف فصل اول و دوم بعد از پخش قسمت اول با بررسی ابعاد مختلف این سریال از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل سریال ایرانی خسوف مازیار میری را بخوانید.

دانلود کامل قسمت بیست و هشتم 28 سریال خسوف رایگان

المیرا دهقانی در سریال خسوف مازیار میری دومین تجربه حضور در نمایش خانگی را بعد از «سریال حرفه ای» مصطفی تقی زاده پشت سر می‌گذارد. تماشای سریال خسوف از 23 مهرماه 1400 شروع شد و دانلود قسمت 28 سریال خسوف کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. مسعود کرامتی در سریال خسوف هنرنمایی متفاوتی دارد و امسال در « دانلود سریال نوبت لیلی » و «سریال میدان سرخ» هم حضور داشت. مینو شریفی در سریال خسوف با نقش آتیه اولین تجربه حضور در یک سریال نمایش خانگی را می‌گذراند و قبلاً در «فیلم درخت گردو» درخشید. پوریا رحیمی سام در سریال خسوف کاراکتر متفاوتی را ایفا می‌کند و امسال با «فیلم زالاوا» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گردید. ستاره اسکندری در سریال ایرانی خسوف بعد مدتها در یک سریال نمایش خانگی هنرنمایی کرد و همزمان در «سریال میدان سرخ» نیز حضور دارد. سیامک احصایی دیگر بازیگر سریال خسوف مازیار میری است که بعداز «سریال هیولا» مهران مدیری این دومین تجربه او در شبکه نمایش خانگی به شمار می‌آید.

دانلود رایگان سریال خسوف قسمت بیست و هشتم 28 کامل با حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *