دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال دل
دانلود قسمت 24 سریال دل با لینک مستقیم و کیفیت 4K Ultra HD

دانلود قسمت بیست و چهارم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی

دانلود رایگان قسمت 24 بیست و چهارم سریال دل فصل دوم

دانلود قسمت 24 سریال دل بیست و چهارم رایگان + دانلود سریال دل قسمت 24 بیست و چهارم کامل

کارگردان : منوچهر هادی | نویسنده : بابک کایدان | ژانر : عاشقانه | انتشار : 1399

قسمت‌ها : 40 | زمان : 54 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Del Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال دل

دانلود قسمت 24 سریال دل بیست و چهارم رایگان + دانلود سریال دل قسمت 24 بیست و چهارم کامل

داستان : دل قسمت 24 داستان عاشقانه زوجی بنام آرش ( حامد بهداد ) و رستا ( ساره بیات ) بوده که در شب عروسی تصمیم می‌گیرد ازهم جدا شوند و دست به ایجاد روابطی جدید میزنند تا همدیگر را فراموش کنند و زندگی تازه‌ای شروع نمایند. عشق قدیمی آرش ( مهراوه شریفی‌نیا ) بوده که بهمراه خواستگار قبلی رستا ( مهدی کوشکی ) سعی دارند دوباره به آنها نزدیک شوند اما ناخواسته وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم میزند.

بازیگران : حامد بهداد, ساره بیات, مهراوه شریفی‌نیا, مهدی کوشکی, لیلا زارع, بهرام افشاری, یکتا ناصر, کوروش تهامی, نسرین مقانلو,

قسمت 24 سریال دل نماشا و دل بیست و چهارم آپارات

دانلود قسمت 24 سریال دل با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 5.63 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.91 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 829 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 516 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 291 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش‌خرید قسمت 24 دل

VZTJGMFCLQKNYXEB

دانلود قسمت 24 سریال دل بیست و چهارم رایگان + دانلود سریال دل قسمت 24 بیست و چهارم کامل

درباره سریال دل :
دانلود سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی برادران کایدان با تهیه‌کنندگی جواد فرحانی محصول ایرانی سال 1398 است. داستان سریال دل کاملاً اجتماعی با مضمونی عاشقانه بوده که داستان زوجی را روایت می‌کند که هریک از آنها دل به شخص جدیدی می‌دهند و سبک متفاوتی از زندگی را می‌پسندند. سریال جدید دل در شهر تهران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت شش ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی منوچهر هادی موضوع آن برپایه دغدغه‌های جوانان امروز جامعه است. بازیگران سریال دل منوچهر هادی از گروهی باتجربه شامل حامد بهداد و ساره بیات و یکتا ناصر تشکیل شده که البته بیات در هفدهمین جشن حافظ 96 برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن برای حضور در سریال عاشقانه گردید. دل سریال جدید منوچهر هادی باوجود داشتن داستان و موضوع جذاب می‌تواند جزء پرفروش‌ترین آثار جدید سال 1399 باشد و همچنین تماشاگران بسیاری را بسوی خود بیاورد. پخش نمایش خانگی تایید شده و دانلود سریال دل قسمت 24 بیست و چهارم با کیفیت عالی کامل و لینک مستقیم حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر می‌گردد.

نقد سریال دل

درباب نقد سریال دل باید گفت بهترین هنرنمایی این اثر بازی عالی ساره بیات است که در نقش دختری عاشق، دلشکسته و البته کلیشه‌ای می‌باشد؛ دختری که هم مورد تجاوز بوده هم آسیب روحی دیده است. سریال جدید دل می‌خواهد مرثیه‌ای باشد برای تمام جوانانی که سالها به آنان بی‌مهری شده؛ درواقع این سریال تکمیل کننده سه‌گانه منوچهر هادی با محوریت جوانان و دغدغه‌های آنان بوده که بنظرم بخوبی این کارگردان توانسته هدفش را با دل عملی کند. نکته‌ای جالب که در سایر آثار قبلی هادی وجود نداشت، در دل هست به‌گونه‌ای که انرژی و پتانسیل بالای برخی صحنه‌های سریال تماشاگر را مشتاقانه به تماشای سریال ترغیب کرده و به هیجان می‌آورد. ترکیب حامد بهداد با ساره بیات برای نقش عاشقانه نکته اصلی سریال بوده که منوچهر هادی تلاش کرده با استفاده از دو ستاره سینمایی ایران از سالهای متفاوت این کار را به بهترین طریق ممکن انجام بدهد که تقریباً موفق شده است. درباره نقد سریال دل نمی‌توان ایراد خاصی از داستان و بازیگران یا حتی کارگردانی گرفت؛ زیرا تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن انجام شده و مسلماً بهترین سریال منوچهر هادی در سالهای اخیر خواهد بود.

دانلود رایگان قسمت 24 سریال دل + دانلود رایگان سریال دل قسمت 24 بیست و چهارم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *