دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال دل
دانلود سریال دل قسمت 26 بیست و ششم Full HD با لینک مستقیم

دانلود قسمت 26 بیست و ششم سریال دل با کیفیت 1080p عالی

دانلود رایگان سریال دل قسمت بیست و ششم 26 دل کامل

کارگردان : منوچهر هادی | نویسنده : بابک کایدان | ژانر : عاشقانه | انتشار : 1399

قسمت‌ها : 40 | زمان : 52 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Del Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال دل قسمت 26

دانلود قسمت بیست و ششم 26 سریال دل

دانلود سریال دل قسمت 26 بیست و ششم با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی 1080p Full HD قسمت 26 دل کامل کم حجم.

داستان : روایت قسمت 26 دل داستان مرسده (لیلا زارع) است که نامزدش فاراب (بهرام افشاری) به قصد سرقت وارد طلافروشی می‌شود اما معشوقه مرسده (بیژن امکانیان) ماجرا را به پلیس گزارش می‌دهد. رستا (ساره بیات) عاشق مهران (مهدی کوشکی) شده که از فکر آرش بیرون بیاید از طرفی آرش (حامد بهداد) با دختر خاله‌اش رابی (مهراوه شریفی‌نیا) وارد رابطه‌ای شده که این روابط جدید مانع از رسیدن مجدد آنان به یکدیگر می‌شود.

بازیگران : حامد بهداد, ساره بیات, مهراوه شریفی‌نیا, مهدی کوشکی, لیلا زارع, نسرین مقانلو …

دانلود رایگان قسمت 26 بیست و ششم سریال دل با حجم کم

دانلود سریال دل قسمت 26 با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 5.56 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.9 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 826 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 514 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 291 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت 26 دل

UJDBZLQHVKPAXTCS

دانلود سریال دل قسمت 26 بیست و ششم با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی کم حجم کامل

درباره سریال دل :
سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و قلم برادران کایدان با تهیه‌کنندگی جواد فرحانی محصول سال 1398 ایران می‌باشد. داستان سریال دل درام با روایتی عاشقانه بوده و قصه دو جوان عاشق را روایت می‌کند که اجباراً از همدیگر جدا گشتند ولی هریک با شخصی جدید وارد رابطه می‌شود که مسیر زندگی آنان را تغییر می‌دهد. سریال دل در تهران فیلم‌برداری شده که فصل اول دل با 13 قسمت پایان یافت و پخش فصل دوم سریال دل چندی قبل آغاز شد که 15 قسمت می‌باشد و مثل آثار قبلی منوچهر هادی موضوع آن برپایه عشق و عاشقی به سبکی لاکچری است. بازیگران سریال دل از گروه برجسته شامل حامد بهداد و ساره بیات تشکیل شده و این مجموعه اولین همکاری بهداد با هادی به شمار می‌آید. سریال جدید منوچهر هادی با وجود داشتن داستان پرطرفدار و بازیگران برجسته قطعاً می‌تواند در پرفروش‌ترین آثار جدید سال 1399 ایران جای گیرد و مخاطبان کثیری را به تماشای سریال جدیدش دل نگه‌دارد. نسخه اصلی کامل دانلود سریال دل قسمت 26 بیست و ششم با لینک مستقیم و کیفیت عالی همچنین ترافیک نیم‌بهاء رایگان از وب‌سایت فیلم تو ایرانی انتشار یافت.

دانلود قسمت 26 سریال دل با کیفیت عالی

نقد سریال دل قسمت اول تا بیست و ششم

مجموعه نمایشی دل جدید ترین سریال نمایش خانگی محسوب میشه که درحال پخش فصل دوم است. روایت‌های زیادی متناسب با تعداد بازیگران این سریال پرستاره وجود دارد که گاهاً این خرده روایت‌ها به درستی پرورش داده نمی‌شوند و با صرف دیالوگ‌های داغ برگرفته از شبکه‌های اجتماعی و سریال‌های ترکی سرهم‌بندی می‌شوند. اصلی‌ترین مشخصه یک سریال مطلوب را می‌توان فیلم‌نامه مناسب و کارگردانی آن دانست که در دل نظاره‌گر نقص داستان و اجرای بسیار کلیشه‌ای بازیگران هستیم که برگرفته از ذهن کارگردانش منوچهر هادی بوده، بعنوان مثال نقش رستا (ساره بیات) به شدت مانند نقش‌های گذشته‌اش کلیشه‌ای و تکراری بود. تصورات نویسنده و کارگردان از روابط اجتماعی و عاشقانه واقعاً سیاه‌نمایی بود، به‌گونه‌ای که گویی کاراکترهای سریال شبیه چوب‌کبریتی شدن که یا می‌سوزند یا می‌شکنند و این برمیگردد به نداشتن داستان خوب با کارگردانی غیراصولی که به سقوط سریال می‌انجامد. نکته مثبت خوبی هم مانند بازی سعید راد و بهرام افشاری در سریال وجود دارد که صرفاً حاصل تجربه همکاری با کارگردانان مطرح دیگر بوده و حقیقتاً در نقش خود درخشیدند. لوکیشن‌ها در سریال گاهاً بی‌روح هستند و این مورد می‌تواند حس منفی را به تماشاگران منتقل کند که برای سریالی که ژانر عاشقانه را یدک می‌کشد بسیار ناامید کننده می‌باشد، در نتیجه سریال دل با کیفیت عالی‌تری می‌توانست ساخته شود هر چند که طبق گزارشات بیان شده که مخاطبان بسیاری نسبت به سایر محصولات شبکه نمایش خانگی دارد.

دانلود قسمت بیست و ششم سریال دل 26 فصل دوم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *