دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال قطب شمال قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل
  • بیوگرافی
دانلود سریال های ایرانی جدید نمایش خانگی 1402 کامل

دانلود بهترین سریال های ایرانی 1402 لیست جدید

لیست سریال های ایرانی جدید ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ فهرست کامل

بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی

لیست سریال های ایرانی جدید در imdb دانلود دانلود سریال های ایرانی جدید نمایش خانگی 1402 کامل بهترین سریال های تلویزیونی ایرانی لیست دانلود بهترین سریال های ایرانی 1402 لیست جدید سریال های ایرانی خانگی فهرست سریال های ایرانی جدید ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ کامل

خلاصه مطلب : نمایش خانگی بدون شک از سرگرمی های مهم خانواده ایرانی است. چرا که سریال های تولید شده در شبکه نمایش خانگی از سطح کیفیت بهتری برخوردار هستند و غالباً با موضوعات روز جامعه هماهنگی دارند. فهرست بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1402 بر اساس تاریخ انتشار لیست شده که در ادامه مطلب قرار گرفته که ماهانه آپدیت و بروزرسانی خواهد شد. سریال‌های مهمی در سال 1402 در حال تولید هستند که به لیست اضافه می‌شوند و برای تکمیل مطلب با نظرات خوبتان در بهبود اطلاعات مقاله شرکت کنید.

فهرست بهترین سریال ایرانی جدید 1402 نمایش خانگی

سریال سقوط

دانلود سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1402 لیست بهترین

  • کارگردان: سجاد پهلوان زاده
  • سال پخش: 1401
  • تعداد: 9 قسمت
  • ژانر: درام جاسوسی جنگی عاشقانه
  • بازیگران: حمید فرخ نژاد, سجاد بابایی, الناز ملک, عباس جمشیدی فر, وحید آقاپور, ابتسام بغلانی و امین میری از بازیگران سریال سقوط سجاد پهلوان زاده هستند.

معرفی سریال سقوط :
سقوط اولین تجربه کارگردانی سریال برای سجاد پهلوان زاده بود که به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری و نویسندگی اعظم بهروز ساخته شد. محمدحسن مهدویان در سریال سقوط به عنوان مشاور کارگردان به همکار دیرین خود یاری رسانده و روایت مستندگونه این سریال نیز به نوعی امضاء مهدویان است. فیلمبرداری سریال سقوط در شهرستان سقز از توابع کردستان انجام شده و بخش‌هایی از آن در کشور ترکیه جلوی دوربین رفت.

خلاصه داستان سریال سقوط: درباره ژاکان و آیسان یک زوج به ظاهر خوشبخت است که زندگی آرامی داشتند تا اینکه ژاکان عضو گروه داعش می‌شود و به ترکیه میروند. ژاکان در ترکیه به کمک داروی خواب‌آور همسر خود را به سوریه میبرد تا در کنارش باشد و این سرآغاز ماجراست.

دانلود کامل با تخفیف ویژه

سریال پوست شیر

دانلود سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1402 لیست بهترین

  • کارگردان: جمشید محمودی
  • سال پخش: 1401 الی 1402
  • تعداد: 3 فصل با مجموع 24 قسمت
  • ژانر: درام جنایی معمایی پلیسی
  • بازیگران: شهاب حسینی, هادی حجازی فر, پردیس احمدیه, پانته‌آ بهرام, علیرضا کمالی, مهرداد صدیقیان, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار و بابک کریمی از بازیگران سریال پوست شیر جمشید محمودی هستند.

معرفی سریال پوست شیر :
پوست شیر سومین تجربه کارگردانی سریال برای جمشید محمودی بود که به تهیه کنندگی برادرش نوید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی ساخته شد. پوست شیر در سایت IMDB امتیاز 84 را از مجموع 3900 رای دهنده کسب کرد و موفق به دریافت جایگاه بهترین سریال ایرانی نمایش خانگی در سال 1402 گردید. فیلمبرداری سریال پوست شیر در تهران انجام شده و بخش‌هایی از آن در شمال کشور جلوی دوربین رفت. سریال پوست شیر در سه فصل با 24 قسمت وارد شبکه نمایش خانگی شد و اخیراً اعلام شده که اسپین‌آف سریال پوست شیر در قالب فصل چهارم نیز جلوی دوربین رفته و بزودی برای پخش آماده می‌گردد.

خلاصه داستان سریال پوست شیر: درباره زندگی نعیم یک زندانی سابقه‌دار است که بعد پانزده سال آزاد شده و به دنبال دخترش ساحل میرود. پدر و دختر با هم راهی شمال می‌شوند که ساحل توسط افراد ناشناس دزدید می‌شود و نعیم به کمک دوستش رضا پروانه و سرگرد مشکات دنبال ردپایی از اوست.

دانلود کامل فصل 1 با تخفیف ویژه

دانلود کامل فصل 2 با تخفیف ویژه

دانلود کامل فصل 3 با تخفیف ویژه

سریال یاغی

دانلود سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1402 لیست بهترین

  • کارگردان: محمد کارت
  • سال پخش: 1401
  • تعداد: 20 قسمت
  • ژانر: درام
  • بازیگران: پارسا پیروزفر, طناز طباطبایی, علی شادمان, امیر جعفری, نیکی کریمی, فرهاد اصلانی, مه‌لقا باقری, عباس جمشیدی‌فر و آبان عسگری از جمله بازیگران سریال یاغی محمد کارت هستند.

معرفی سریال یاغی :
یاغی اولین تجربه کارگردانی سریال برای محمد کارت بود که به تهیه کنندگی مازیار هاشمی و نویسندگی پدرام پورامیری و حسین دوماری در کنار محمد کارت ساخته شد. یاغی در همان قسمت‌های ابتدایی مورد استقبال قرار گرفت و جزء بهترین سریال های نمایش خانگی سال شد و رکورددار تماشای آنلاین بود. فیلمبرداری سریال یاغی در تهران انجام شده و بخش‌هایی از آن در کشور گرجستان جلوی دوربین رفت. داستان سریال یاغی بر اساس کتاب و رمان سالتو اثر مهدی افروزمنش نگارش شده و با تغییرات جزئی به رشته تصویر درآمد. سریال یاغی در یک فصل با 20 قسمت وارد شبکه نمایش خانگی شد و اواسط پخش به دلیل مشکلات قضایی توقیف شد و مجدد ادامه یافت.

خلاصه داستان سریال یاغی: درباره جاوید یک پسر بدون شناسنامه از جنوب شهر است که به رشته ورزشی کشتی علاقه دارد و توسط بهمن خان وارد تیم ملی می‌شود. بهمن خان برای کار قاچاق از جاوید و همسر خود استفاده می‌کند و سرنوشت زندگی آنها را به یکدیگر گره میزند.

دانلود کامل با تخفیف ویژه

سریال زخم کاری

دانلود سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1402 لیست بهترین

  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • سال پخش: 1400 الی 1401
  • تعداد: 15 قسمت
  • ژانر: درام جنایی اجتماعی
  • بازیگران: جواد عزتی, هانیه توسلی, رعنا آزادی‌ور, مه‌لقا باقری, مهدی زمین‌پرداز, سعید چنگیزیان, الهه حصاری, سیاوش طهمورث و مائده طهماسبی ازجمله بازیگران سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان هستند.

معرفی سریال زخم کاری :
زخم کاری اولین تجربه کارگردانی سریال برای محمدحسین مهدویان بود که به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و نویسندگی مهدویان بر اساس رمان و کتاب بیست زخم کاری اثر محمود حسینی‌زاد ساخته شد. زخم کاری در سایت IMDB امتیاز 76 را از مجموع 7900 رای دهنده کسب کرد و موفق به دریافت جایگاه بهترین سریال ایرانی نمایش خانگی در سال 1401 گردید. فیلمبرداری سریال زخم کاری در تهران و مازندران انجام شده و بخش‌هایی از آن در جزیره کیش و دبی جلوی دوربین رفت. سریال زخم کاری در یک فصل با 15 قسمت وارد شبکه نمایش خانگی شد و اخیراً اعلام شده که فصل دوم سریال زخم کاری در قالب زخم کاری 2 بازگشت نیز جلوی دوربین رفته و بزودی برای پخش آماده می‌گردد.

خلاصه داستان سریال زخم کاری: خلاصه داستان سریال زخم کاری: درباره مالک مردی بلندپرواز است که داماد خانواده ثروتمند ریزآبادی‌ها است. مالک دل خوشی از آنها ندارد و تلاش میکند تا کل ثروت ریزآبادی را به کمک همسرش به دست آورد و دست به هرکاری میزند.

دانلود کامل با تخفیف ویژه

سریال نیسان آبی

دانلود سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1402 لیست بهترین

  • کارگردان: منوچهر هادی
  • سال پخش: 1400 الی 1401
  • تعداد: 20 قسمت
  • ژانر: کمدی
  • بازیگران: مهران غفوریان, یکتا ناصر, جمشید هاشم پور, بهناز جعفری, حسین یاری, علیرضا خمسه, سحر قریشی, آرش ظلی پور, رضا بنفشه خواه, حسام نواب صفوی, اسدالله یکتا, یوسف صیادی و سیروس همتی ازجمله بازیگران سریال نیسان آبی منوچهر هادی هستند.

معرفی سریال نیسان آبی :
نیسان آبی نهمین تجربه کارگردانی سریال برای منوچهر هادی بود که به تهیه کنندگی احسان ظلی‌پور و نویسندگی سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه فیلم سینمایی نیسان آبی ساخته شد. نیسان آبی با حال و هوای نوستالژی دهه 60 شروع شد و کم‌کم به زمان حال رسید و این شیوه روایت موجب استقبال مخاطبان کمدی شد و در زمان پخش خود توانست بین بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی در سال 1400 الی 1401 قرار گیرد. فیلمبرداری سریال نیسان آبی در تهران و حومه شهر انجام شده و بخش‌هایی از آن در شمال جلوی دوربین رفت. سریال نیسان آبی در یک فصل با 20 قسمت وارد شبکه نمایش خانگی شد و اخیراً اعلام شده که فصل دوم سریال نیسان آبی در قالب نیسان آبی 2 نیز جلوی دوربین رفته و با کارگردانی شخصی غیر از منوچهر هادی نیز بزودی برای پخش آماده می‌گردد. منوچهر هادی سریال نیوکمپ را جدیداً کارگردانی کرد که با انتقاد بسیار کاربران روبرو شد و سازندگان نیسان آبی 2 با شخص دیگری برای ساخت فصل دوم به توافق رسیدند.

خلاصه داستان سریال نیسان آبی: درباره دو دوست به نام جمشید و رضا است که با دو خواهر ازدواج کردند. جمشید عاشق بازیگر معروف جمشید هاشم‌پور و نیسان آبی خود بوده و رضا عاشق شعر و شاعری است که اتفاقات ناخواسته سرنوشت انها را تغییر میدهد.

دانلود کامل با تخفیف ویژه

سریال جیران

دانلود سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1402 لیست بهترین

  • کارگردان: حسن فتحی
  • سال پخش: 1401 الی 1402
  • تعداد: 52 قسمت
  • ژانر: تاریخی عاشقانه
  • بازیگران: پریناز ایزدیار, بهرام رادان, مریلا زارعی, امیر جعفری, غزل شاکری, امیرحسین فتحی, رعنا آزادی‌ور, مهدی پاکدل, ستاره پسیانی, مهدی کوشکی و سمیرا حسن‌پور ازجمله بازیگران سریال جیران حسن فتحی هستند.

معرفی سریال جیران :
جیران شانزدهمین تجربه کارگردانی سریال برای حسن فتحی بود که به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی ساخته شد. سریال جیران بدون شک از بهترین سریال های ایرانی جدید است که با سبک تاریخی ساخته شده و مانند سریال شهرزاد نیز مخاطبان خودش را پیدا کرد. فیلمبرداری سریال جیران در تهران و کاشان آغاز شد و بخش‌هایی از آن در قزوین و اصفهان در اماکن تاریخی این شهرها جلوی دوربین رفت. سریال جیران در یک فصل با 52 قسمت وارد شبکه نمایش خانگی شد که ابتدای پخش به دلیل نقض مالکیت ادبی و هنری توقیف شد و با رای برائت دادگاه نیز پخش را از سر گرفت.

خلاصه داستان سریال جیران: درباره جیران سوگلی قبله عالم ناصرالدین شاه قاجار است که عاشق جیران تجریشی شده و قصد تصاحب او را دارد. سیاوش نامزد جیران از او جدا شده و بعدها مشخص می‌شود که سیاوش از نوادگان سلسله زند است و به کمک هم پیمان‌های خود تلاش می‌کند تا سلطنت قاجار را سرنگون کند.

دانلود کامل با تخفیف ویژه

سریال جوکر

دانلود سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1402 لیست بهترین

  • کارگردان: احسان علیخانی
  • سال پخش: 1400 الی 1401
  • تعداد: 7 فصل با مجموع 30 قسمت
  • ژانر: رئالیتی‌شو کمدی
  • بازیگران: هنرمندان بسیاری از سینمای ایران به عنوان بازیگران سریال جوکر احسان علیخانی هستند.

معرفی سریال جوکر :
جوکر اولین تجربه کارگردانی سریال برای احسان علیخانی در شبکه نمایش خانگی بود که به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و نویسندگی ایمان قیاسی و فاطمه خوش‌خلق ساخته شد. سریال جوکر در فصل اول به پربیننده‌ترین برنامه و رئالیتی‌شو نمایش خانگی تبدیل شد و خیلی از بازیگران شرکت کننده نیز چهره‌ای کاملاً متفاوت به بینندگان نشان دادند و این راز موفقیت برنامه بود. فیلمبرداری سریال جوکر در تهران استودیو عصر جدید با 40 دوربین و دکور 360 درجه انجام شده و در نوع خود بینظیر بوده که البته ایده آن نیز توسط داکیومنتال کمدین اهل ژاپن برای اولین مرتبه مطرح گردید. برنامه جوکر در هفت فصل با سی قسمت وارد شبکه نمایش خانگی شد که دو فصل آخر آن فقط فینالیست‌های پنج فصل قبلی بودند.

خلاصه داستان سریال جوکر: برنامه جوکر قوانین پایه‌ای دارد و از 8 شرکت کننده تشکیل میشود که باید 6 ساعت در یک استودیو با دوربین مخفی بمانند و تلاش کنند رقیب خود را بخندانند تا پیروز مسابقه گردند. قوانین برنامه جوکر حکم میکند که بازیکن در خنده اول اخطار دریافت میکند و در مرتبه دوم از بازی حذف میگردد. شرکت کنندگان مسابقه جوکر اگر فعال نباشند از بازی بیرون میروند.

دانلود کامل با تخفیف ویژه

سریال میخواهم زنده بمانم

دانلود سریال های ایرانی نمایش خانگی جدید 1402 لیست بهترین

  • کارگردان: شهرام شاه‌حسینی
  • سال پخش: 1400
  • تعداد: 20 قسمت
  • ژانر: درام عاشقانه تاریخی
  • بازیگران: حامد بهداد, سحر دولتشاهی, پدرام شریفی, مهران احمدی, آناهیتا درگاهی, علی شادمان, بهاره کیان افشار و آزاده صمدی بازیگران سریال میخواهم زنده بمانم هستند.

معرفی سریال میخواهم زنده بمانم :
میخواهم زنده بمانم هشتمین تجربه کارگردانی سریال برای شهرام شاه حسینی بود که به تهیه کنندگی محمد شایسته و نویسندگی مجید مولایی و پوریا کاکاوند ساخته شد. میخواهم زنده بمانم در فضای دهه 60 خورشیدی روایت می‌شود و با سبک تاریخی خود در بین مخاطبان شبکه نمایش خانگی دارای جایگاه خوبی شد و در زمان پخش خود جزء بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی در سال 1400 بود. فیلمبرداری سریال میخواهم زنده بمانم در تهران انجام شده و بخش‌هایی از آن در شمال جلوی دوربین رفت. سریال میخواهم زنده بمانم در یک فصل با 20 قسمت وارد شبکه نمایش خانگی شد و اعلام شد که فصل دوم سریال میخواهم زنده بمانم قراره ساخته شود اما بعدها کنسل شد. شهرام شاه حسینی سریال جدید خود را با نام سریال رهایم کن ساخت که با استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت. مجموعه نمایش خانگی میخواهم زنده بمانم در قسمت پانزدهم با درخواست نیروی انتظامی متوقف شد و سپس جامعه صنفی تهیه کنندگان طی بیانه‌ای خواستار رفع توقیف شدند که البته مجدد پخش سریال ادامه یافت.

خلاصه داستان سریال میخواهم زنده بمانم: درباره هما و نامزدش نادر است که عاشق یکدیگر هستند. پدر هما به زندان میرود و هما با فرد بانفوذی آشنا می‌شود که میتواند پدرش را آزاد کند اما به شرط آنکه هما با او ازدواج کند و قید نامزدش را بزند.

دانلود کامل با تخفیف ویژه

این مطلب رو کامل مطالعه کردید؟ نظرتون چیه؟ اگر سریالی در لیست نیست کافیه در بخش نظرات نام سریال رو بنویسید تا لیست بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی آپدیت شود.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *