دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم سینمایی تیغ و ترمه با لینک مستقیم 1080p Full HD کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی تیغ و ترمه کیومرث پوراحمد با حجم کم

دانلود رایگان فیلم تیغ و ترمه کامل

دانلود فیلم تیغ و ترمه با لینک مستقیم 1080p Full HD کیفیت عالی

کارگردان و نویسنده : کیومرث پوراحمد | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

زمان : 89 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Tigh O Termeh Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم تیغ و ترمه

دانلود فیلم تیغ و ترمه

دانلود فیلم تیغ و ترمه با لینک مستقیم رایگان 1080p Full HD کیفیت عالی نقد فیلم سینمایی ایرانی تیغ و ترمه کامل با تماشای آنلاین تیزر کم حجم.

داستان : فیلم تیغ و ترمه داستان دختری بنام ترمه ( دیبا زاهدی ) بوده که پدرش فوت شده و مادرش لیلی ( لاله اسکندری ) دنبال آرزوهایش به خارج میرود و نهایتا با عمویش جهان ( هومن برق نورد ) زندگی میکند. ترمه با امیر ( پژمان بازغی ) ازدواج میکند و وارد زندگی مشترک میشوند، اما ناگهان مادرش به ایران میاد که تکلیف اموال پدرش را روشن کند و همزمان رخدادهایی جالب بوجود می‌آید که لحظات جذابی رقم میزند.

بازیگران : دیبا زاهدی, لاله اسکندری, پژمان بازغی, هومن برق نورد, مهران رجبی و کوروش سلیمانی.

دانلود سینمایی ایرانی تیغ و ترمه رایگان با حجم کم

دانلود فیلم تیغ و ترمه با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 5.6 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.8 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.5 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 699 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 406 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید سینمایی تیغ و ترمه

mcbqfxygntkqcutgqb

دانلود فیلم تیغ و ترمه با لینک مستقیم 1080p Full HD کیفیت عالی رایگان

« دانلود فیلم کشتارگاه »

« دانلود فیلم حکایت دریا »

« دانلود فیلم بنفشه افریقایی »

« دانلود فیلم خروج »

« دانلود فیلم زیرنظر »

درباره فیلم تیغ و ترمه :
تیغ و ترمه ‹ Tigh O Termeh › جدیدترین فیلم نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد با تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی محصول ایرانی سال 1397 با ژانر اجتماعی است. فیلم تیغ و ترمه اولین اکران را بهمن 97 در جشنواره فجر 37 آغاز نمود و دومین اکران آنلاین را 5 خرداد 99 بصورت اینترنتی انجام داد که البته مرداد 99 توسط فیلم تو ایرانی در نمایش خانگی پخش میگردد. آهنگ تیتراژ فیلم تیغ و ترمه باصدای رضا یزدانی خوانده شده که موسیقی متن نیز توسط وحید مهراد نواخته شد. بازیگران فیلم تیغ و ترمه از هنرمندان شاخص سینما شامل لاله اسکندری و پژمان بازغی انتخاب شدند که از ستارگان سینمای ایران هستند. داستان فیلم تیغ و ترمه براساس فیلمنامه‌ای از کیومرث پوراحمد با موضوع اجتماعی و درام نگارش شده که روایت آن برپایه دغدغه مادر و دختری جوان میباشد. فیلم سینمایی تیغ و ترمه اوایل مردادماه پخش نمایش خانگی میشود و دانلود فیلم تیغ و ترمه با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی نسخه اصلی کم حجم بهمراه تماشای آنلاین با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر میشود.

تیزر فیلم سینمایی تیغ و ترمه

اکران آنلاین فیلم تیغ و ترمه

فیلم ایرانی تیغ و ترمه بعنوان ششمین اثر اکران آنلاین در سینمای اینترنتی ایران پخش گردید و توانست در شرایط سخت اینروزای سینما به بخشی از سرمایه اولیه خود برسد. فیلم جدید تیغ و ترمه سال گذشته برای اکران عمومی آماده شده بود که چند روز مانده به اکران، تهیه‌کننده و کارگردان در اعتراض به شرایط ناعادلانه حاکم بر چرخه اکران عمومی فیلم‌ها از نمایش عمومی آن در سینما انصراف دادند. نسخه کیفیت پایین تیغ و ترمه بعد ساعاتی از اکران آنلاین در بازار بصورت غیرقانونی قاچاق شد، کیومرث پوراحمد در مصاحبه‌ای از مردم تقاضا کرد بخاطر شخصیت سینمای ایران تماشای فیلم تیغ و ترمه را در سایت‌های قانونی و رسمی مانند فیلم تو ایرانی ببینند.

داستان کامل فیلم تیغ و ترمه چیست؟

داستان کامل فیلم تیغ و ترمه درباره چیست؟ روایتگر زندگی دختر جوان نقاشی بنام ترمه با بازی دیبا زاهدی بوده که در کودکی پدرش را بخاطر سکته قلبی ازدست میدهد و مادرش او را ترک میکند و به خارج از کشور میرود. ترمه از همان زمان پیش عموی خود یعنی عمو جهان با هنرنمایی هومن برق نورد زندگی میکند، حال پس از گذشت 12 سال مادرش لیلی با هنرمندی لاله اسکندری به ایران برمیگردد تا هم تکلیف مال و اموال همسرش را کامل مشخص کند و هم اینکه ترمه را به خارج ببرد. لیلی تصور میکند که جهان اموال همسرش را بالا کشیده و با همین نیت وارد داستان درگیری حقوقی با او میشود، اما در این بین ترمه که بهمراه نامزدش امیر با بازی پژمان بازغی تازه زندگیشان را آغاز کردند از رازهای جدید مرگ پدرش آگاه میشود که موجب تحول عظیمی میشود.

آهنگ تیتراژ فیلم تیغ و ترمه از رضا یزدانی

حقایق جالب درباره حواشی فیلم تیغ و ترمه که نمی دانستید!

سینمایی تیغ و ترمه فیلمی سرشار از حقایق جالب با حواشی مهم بوده که اکنون بررسی میکنیم حقایق جالب درباره حواشی فیلم تیغ و ترمه که نمی دانستید! مورد اول درباره اعتراض برخی رسانه‌ها به داستان تیغ و ترمه بود که به سانسور 5 دقیقه از فیلم انجامید و سکانس‌های فلش‌بک حذف شدند که نهایتا با درجه سنی 15 سال به بالا و مونتاژ جدید پخش گردید. دومین مورد پیرامون حواشی شخصیت مادر فیلم بود که بخاطر استفاده از دیالوگ‌های خط قرمزی مورد نقد منتقدان قرار گرفت. سومین نکته درباره حقایق جالب فیلم تیغ و ترمه درمورد فیلمنامه آن بوده که ابتداً رد شد، اما با وساطت ابراهیم داروغه‌زاده معاون ارزشیابی سازمان سینمایی به او مجوز ساخت داده شد.

نقد فیلم تیغ و ترمه

فیلم سینمایی تیغ و ترمه از فیلم تو ایرانی دردست پخش است و با نقد کوتاه آن میخواهیم بررسی کوتاهی درمورد نقد فیلم تیغ و ترمه داشته باشیم. نقش‌های بازیگران بخوبی انتخاب شدند و با هدایت عالی کیومرث پوراحمد، بازیگران در کاراکتر خود درخشیدند که گاهاً تماشاگر تیغ و ترمه میتواند با آنان همزادپنداری کند. سکانس‌ها در فیلم سینمایی تیغ و ترمه کم بودند، اما با جزییات کاملی به آنها پرداخته شده بود که میشود برای طراحی صحنه امتیاز قبولی داده شود. کیومرث پوراحمد کوله‌باری از تجربه فیلم سازی دارد و هدایت بازیگران را با کمترین امکانات به شکل مطلوبی انجام داده و اقتباس قصه را بخوبی شبیه‌سازی کرده است. درباره نقد فیلم تیغ و ترمه میشود امتیاز منفی را به فلش‌بک متعدد در فیلم داد که شاخص‌ترین آن درباره پدر ترمه بوده و اگر گذشته او مبهم میماند شاید بهتر بود. فیلمنامه فیلم تیغ و ترمه کاملا مطابق با رمان گلرنگ رنجبر بنام کی از این چرخ و فلک پیاده می‌شوم نوشته شده، اما کیومرث پوراحمد بعنوان نویسنده میتوانست دیالوگ‌های جدید غیرشعاری وارد فیلمنامه کند تا تماشاگر بتواند درک بهتری از فیلم داشته باشد.

دانلود رایگان فیلم سینمایی تیغ و ترمه کامل با حجم کم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

2 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. ناهید
    13
    اکتبر 5, 2020

    سلام برای تماشای تیغ وترمه چه باید کرد ؟لطفا راهنمایی کنید چون شما برای ایران واروپا را توضیح گذاشتین ولی امریکا را نه ممنون میشم راهنمایی کنید

    • modir
      18
      اکتبر 5, 2020

      سلام دوست عزیز، روی لینک دانلود کیفیت موردنظر کلیک کنید تا وارد صفحه دریافت بشید

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *