دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم سینمایی خانه دیگری با کیفیت عالی 1080p BluRay لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی با حجم کم

دانلود رایگان فیلم خانه دیگری کامل با تماشای آنلاین

دانلود فیلم خانه دیگری

کارگردان و نویسنده : بهنوش صادقی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

زمان : 90 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Khaneh Digari Movie

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم خانه دیگری

دانلود فیلم خانه دیگری

دانلود فیلم خانه دیگری با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی 1080p BluRay فیلم سینمایی ایرانی خانه دیگری کامل کم حجم

داستان : دانلود فیلم خانه دیگری قصه پیرمردی به نام حبیب که با خواهران و خواهرزاده هایش هم‌خانه است را روایت می‌کند، که دچار ورشکستگی مالی شده و پول‌های فراوانی را خرج کرده و حالا دست خالی باقی مانده است. حبیب از دخترش مرجان مقداری پول درخواست میکند و مرجان فقط ده روز فرصت دارد تا آن مبلغ را فراهم کند که در این راه اتفاقاتی برای آنان رقم میخورد. دانلود رایگان فیلم خانه دیگری با لینک مستقیم منتشر شد.

بازیگران : گوهر خیراندیش, لیلا زارع, پژمان بازغی, مهنوش صادقی, علیرضا جعفری, روشنک گرامی, امیر صادقی, رابعه مدنی, متین ستوده و ناصر هاشمی.

دانلود خانه دیگری با تماشای آنلاین

دانلود فیلم خانه دیگری با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.3 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.9 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.7 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 837 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 480 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید فیلم خانه دیگری

tmsxfggdyvsxhdudvp

دانلود رایگان فیلم سینمایی خانه دیگری

درباره فیلم خانه دیگری :
دانلود فیلم خانه دیگری یا به انگلیسی (Khaneh Digari) نام فیلم ایرانی به کارگردانی و قلم بهنوش صادقی و تهیه‌کنندگی عباس اکبری است. فیلم سینمایی خانه دیگری در ژانر اجتماعی با داستانی درام و محصول سال 1394 ایران می‌باشد. بهنوش صادقی پیش‌تر به عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون ایران حضور داشت، که ازجمله آثارش به سریال دردسرهای عظیم2 و سریال مدینه و سریال تهران پلاک1، فیلم به همین سادگی و دوشیزه می‌توان اشاره نمود. او اولین فعالیت خود را در مقام کارگردان و نویسنده با سینمایی «خانه دیگری» آغاز کرد. فیلم خانه دیگری اولین‌بار در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. سپس با گذشت حدوداً سه سال موفق به دریافت مجوز اکران در سینماها گردید که البته تعداد کمی سالن به آن اختصاص دادند. فیلم سینمایی «خانه دیگری» زندگی دختری به نام مرجان را به تصویر می‌کشد که پدرش ورشکسته مالی است و نیاز به پرستاری دارد. دختر بخاطر پدر مجبور به فراهم کردن مقدار زیادی پول می‌شود که از توانش خارج است. او باید این مبلغ را در 10 روز آماده کند که به ناچار، در این راه درگیر اتفاقاتی می‌شود. میزان فروش این فیلم سینمایی در سینماها، مبلغ صد میلیون تومان می‌باشد که نسبت به مخارج تهیه آن، بسیار کمتر است. هنرمندان برجسته‌ای همچون گوهر خیراندیش و پژمان بازغی در این فیلم، بازی کرده‌اند اما حضور آنان نتوانست ضعف فیلمنامه را بپوشاند و باعث جذب مخاطب و فروش بیشتر شود. دانلود فیلم خانه دیگری در روز سه‌شنبه 24 تیرماه 1399 به نمایش خانگی می‌آید. شما عزیزان می‌توانید از وبسایت فیلم تو ایرانی به دانلود فیلم ایرانی جدید خانه دیگری کامل نسخه اصلی، اورجینال با کیفیت عالی و اینترنت‌نیم‌بهاء رایگان با لینک مستقیم دسترسی داشته و از تماشای آن لذت ببرید.

دانلود فیلم سینمایی خانه دیگری رایگان

اطلاعات بیشتر در ویکی پدیا, IMDB, فیلم تو ایرانی.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *