دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • عاشقانه
دانلود رایگان فیلم دختر شیطان با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی دختر شیطان به کارگردانی قربان محمدپور

دانلود رایگان فیلم ایرانی دختر شیطان کامل حجم کم

دانلود فیلم دختر شیطان رایگان با کیفیت عالی لینک مستقیم کامل

کارگردان و نویسنده : قربان محمدپور | ژانر : کمدی | انتشار : 1398

زمان : 97 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Devil's Daughter

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : دختر شیطان

دانلود فیلم ایرانی دختر شیطان رایگان

دانلود فیلم دختر شیطان رایگان با کیفیت عالی لینک مستقیم کامل با نقد سینمایی

داستان : دختر شیطان روایت یکی از دختران شیطان (جکی شروف) که نامش لوبینی (ایشا گوپتا) است، تصمیمی برخلاف ادامه راه پدرش گرفته و قصد توبه از دشمنی با خدا و انسان را می‌کند. خدا برای پذیرش توبه‌اش شرطی می‌گذارد، شرط اینکه به یکی از انسان‌های پاک دنیا سجده کند. دختر شیطان برای انجام این کار به کمک احتیاج دارد، بنابرین به سراغ فردی به نام فرهاد (حمید فرخ نژاد) می‌رود و درخواست کمک می‌کند تا دنبال انسانی پاک بگردند.

بازیگران : حمید فرخ‌نژاد، ایشا گوپتا، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی‌نیا، فردین حفیظی

دانلود رایگان فیلم سینمایی دختر شیطان

دانلود فیلم دختر شیطان با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 7.65 گیگابایت – رایگان

دانلود کیفیت HQ با حجم 3.24 گیگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.36 گیگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 720p با حجم 867 مگابایت – رایگان

دانلود کیفیت 480p با حجم 562 مگابایت – رایگان

دانلود فیلم دختر شیطان رایگان با کیفیت عالی لینک مستقیم کامل

درباره فیلم دختر شیطان :
دانلود فیلم دختر شیطان (Devil’s Daughter 2019) به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و تهیه‌کنندگی ایشان محصول سال 1396 است. فیلم ایرانی دختر شیطان سومین محصول مشترک سینمای ایران و هند بوده که در شهر بمبئی فیلمبرداری و ساخته شده است. بدلیل موضوع حساس فیلمنامه به مدت دو سال این فیلم نتوانست مجوز اکران بگیرد و سرانجام 15 خرداد مجوز اکرانش صادر گردید. شش آهنگ در این فیلم خوانده شده که دوتای آن توسط سونو نیگام و آرجیت سینگ اجرا شده است. میزان موفقیت فیلم سینمایی دختر شیطان در گیشه حدوداً یک میلیارد تومان بوده که نسبت به هزینه ساختش، رقم کمی محسوب می‌شود. بازیگر شاخص ایرانی این فیلم را می‌توان حمید فرخ نژاد ذکر کرد که پیشتر در ( دانلود فیلم سامورایی در برلین ) هنرنمایی کرده بود.

دانلود فیلم دختر شیطان رایگان با کیفیت عالی لینک مستقیم کامل

بیوگرافی قربان محمدپور کارگردان دختر شیطان

قربان محمدپور کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران متولد سال 1349 اهل لاهیجان است. وی فارق‌التحصیل رشته کارگردانی سینما و تئاتر از دانشگاه هنر می‌باشد. قربان همچنین عضو کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران و مدیر داخلی دفتر فیلمسازی تبیان می‌باشد. محمدپور فعالیت حرفه‌اش را در سال 82 با فیلم بله برون آغاز کرد که جزء آثار محبوب آن دوره بود. وی تاکنون چهارده فیلم سینمایی ساخته که دختر شیطان مهمترین بخش بیوگرافی قربان محمدپور بشمار می‌آید.

نقد فیلم دختر شیطان

درمورد نقد فیلم دختر شیطان نکاتی وجود دارد که به بررسی آنها خواهیم پرداخت. محمدپور در دختر شیطان از بازی حمید فرخ نژاد و ایشا گوپکا (مدل و بازیگر زن هندی) استفاده کرده است. داستانی که برای فیلمش درنظر گرفته کمی از قصه‌های سینمای ایران فاصله دارد. لبینی دختر شیطان است و همان شیطانی که در ابتدای خلقت انسان به او سجده نکرد. حال لبینی می‌خواهد دست از این کار بردارد و توبه کند. خداوند برای او شرط گذاشته که توبه‌اش زمانی پذیرفته می‌شود که او به پاکترین انسان روی زمین سجده کند. یکی از مهمترین معضلات سینما اینه که دست روی موضوعات مهم می‌گذارند، اما می‌خواهند تنها با حرف زدن آنها را به ثمر رسانند. روایت فیلم به گونه‌ای هست که مخاطب هیچگاه نمی‌تواند داستان و شخصیت‌ها را باور کند و بیشتر بصورت فیلمهای فانتزی بالیوودی شده است.

دانلود رایگان فیلم دختر شیطان کامل با کیفیت عالی و نقد سینمایی

اطلاعات بیشتر در Wiki , IMDB , Film2irani .

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *