دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید سال دوم دانشکده من با حجم کم

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم

کارگردان : رسول صدرعاملی | نویسنده : پرویز شهبازی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

زمان : 89 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Sale dovom daneshkadeh man

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فیلم سال دوم دانشکده من

دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی حجم کم فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با نقد سینمایی کامل.

داستان : فیلم سال دوم دانشکده من درباره مهتاب ( سها نیاستی ) دختری فقیر بوده که با دوست پولدارش آوا ( فرشته ارسطویی ) دانشجو هستند و قصد دارند راهی سفری کوتاه به اصفهان شوند. آوا عاشق دوست‌پسرش علی ( پدرام شریفی ) شده اما وقتی دچار حادثه می‌شود ناگهان مهتاب با علی رابطه احساسی برقرار می‌کند و همین موضوع باعث بروز تنش میان مهتاب و نامزدش ( بابک حمیدیان ) می‌شود. پدر آوا ( علی مصفا ) از ماجرای رابطه جدید علی باخبر می‌شود و تصمیمی می‌گیرد که عواقبی برایشان به همراه خواهد داشت.

بازیگران : علی مصفا, پدرام شریفی, سها نیاستی, بابک حمیدیان, فرشته ارسطویی, شقایق فراهانی و ویشکا آسایش.

فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با کیفیت بالا رایگان

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.3 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.4 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.7 گیگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 896 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 562 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید سال دوم دانشکده من

xenxhbxlnvvoqfqlak

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم

درباره فیلم سال دوم دانشکده من :
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی با تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و نویسندگی پرویز شهبازی محصول ایرانی سال 1396 است. داستان فیلم سال دوم دانشکده من اجتماعی با مضمونی جامعه‌شناختی بوده و قصه چند دختر جوان دانشجو را بازگو می‌کند که یکی فقیر عاشق و دیگری پولدار حسود هست، ولی وقتی برای گردش به اصفهان می‌روند باعث بروز اتفاقاتی می‌شود که زندگی همگی را تغییر می‌دهد. فیلم سال دوم دانشکده من در اصفهان فیلم‌برداری شده که دو ماهه پایان یافت و مهرماه 1398 اکران شد که خردادماه 99 وارد شبکه نمایش خانگی گردید و مانند آثار پیشین رسول صدرعاملی موضوع آن برپایه دغدغه‌های جوانان و خطوط قرمز اجتماع است. بازیگران فیلم سال دوم دانشکده من از گروه حرفه‌ای شامل علی مصفا و شقایق فراهانی تشکیل شده که البته مصفا اخیراً در ( دانلود فیلم مردی بدون سایه ) بازی کرده بود و نامزد دریافت جایزه گردید. فیلم جدید رسول صدرعاملی با وجود داشتن داستان حساس و بازیگران برجسته قطعاً می‌تواند در بین جوانان ایران جای گیرد و مخاطبان بسیاری را به تماشای فیلم جدیدش سال دوم دانشکده من بنشاند. دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی کامل و لینک مستقیم حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وب‌سایت فیلم تو ایرانی با نسخه اصلی پخش شد.

دانلود سال دوم دانشکده من

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم

نقد فیلم سال دوم دانشکده من

سال دوم دانشکده من جدیدترین فیلم رسول صدرعاملی بعد از 9 سال دوری از سینما است که سه‌شنبه 13 خرداد 1399 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید. روایت اصلی برپایه دغدغه‌های اجتماعی جوانان مثل آزادی روابط عاشقانه با یکدیگر یا داشتن پوشش اختیاری شکل گرفته که صدرعاملی سعی دارد با بازیگران جنجالی آن را به تصویر بکشد که گاهاً این تصویرسازی و خرده روایت‌ها به درستی پرورش داده نمی‌شوند و با صرف دیالوگ‌های داغ کلیشه‌ای برگرفته از شبکه‌های اجتماعی سرهم‌بندی می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی اولیه یک فیلم سینمایی مطلوب را می‌توان اول فیلم‌نامه خوب و دوم کارگردانی آن دانست که در سال دوم دانشکده من شاهد نقص کم در داستان و سهل‌انگاری جدی در کارگردانی هستیم، مثل نقش مهتاب و آوا که خیلی عالی شروع شد اما کم‌کم اسیر سلسله اشتباهات کارگردان شد و یکباره شخصیت آنان به طریقی غیرمنطقی تغییر یافت. تصویرسازی نویسنده و کارگردان از جوانان بخصوص روابط عاطفی دختران و خواسته‌های آنان واقعاً اغراق‌آمیز بود، درصورتی که الزاماً اینگونه نیست و برای فیلمی که ژانر اجتماعی را یدک می‌کشد، انتظار می‌رود مشکلات جامعه را طبق حقایق بیان کند و نه با سیاه‌نمایی قشر فقیر را سرخورده سازد. نکته مثبت این سینمایی ایرانی آهنگ تیتراژ آغازین می‌باشد که برای اولین‌بار بود یک زن ایرانی موفق شده برای یک فیلم آهنگ بخواند و انصافاً برای این حرکت جسورانه باید از رسول صدرعاملی تقدیر کرد. لوکیشن‌ها در فیلم متعادل هستند و مشخصاً هزینه معمولی صرف ساخت آن شده اما انتخاب بازیگران مطرح سینما یقیناً پرهزینه بوده، درپایان این فیلم بخاطر موضوع جنجالی و تابو شکنی‌هایش حتماً از استقبال گسترده‌ای برخوردار خواهد شد اما امیدوارم این کارگردان برجسته ایرانی با ساخت فیلم‌های بهتری دوباره وارد سینما شود.

دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من کامل

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *