دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم فسیل کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی فسیل با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم فسیل سینمایی کامل با حجم کم

دانلود فیلم فسیل با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان

کارگردان و نویسنده : کریم امینی | ژانر : کمدی | انتشار : 1402

زمان : 92 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Fosil

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : فسیل

دانلود فیلم فسیل کامل رایگان

فسیل دانلود فیلم فسیل با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان تماشای دانلود فیلم ایرانی فسیل با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان فیلم فسیل کامل دانلود فیلم سینمایی فسیل با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم فسیل موضوع کمدی تاریخی دارد که در دهه پنجاه روایت میشود و با حال و هوای نوستالژی قدیم میخواهد مخاطب را به دوران متفاوتی ببرد.

بازیگران : بهرام افشاری, الناز حبیبی, هادی کاظمی, الله حصاری, ایمان صفا, بابک کریمی, جواد هاشمی, غلامرضا نیکخواه و امید روحانی از بازیگران فیلم فسیل کریم امینی هستند.

دانلود رایگان فیلم ایرانی فسیل کامل کم حجم

دانلود فیلم فسیل

فیلم فسیل از بهار اضافه میشود

دانلود فیلم فسیل با لینک مستقیم Full HD کامل رایگان

درباره فیلم فسیل :
دانلود فیلم فسیل به کارگردانی و نویسندگی کریم امینی با تهیه کنندگی ابراهیم عامریان محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. داستان فیلم فسیل موضوع کمدی تاریخی دارد که در دهه پنجاه روایت میشود و با حال و هوای نوستالژی قدیم میخواهد مخاطب را به دوران متفاوتی ببرد. فیلمبرداری فیلم سینمایی فسیل در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی کریم امینی موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی طنزگونه خواهد بود. بازیگران فیلم فسیل کریم امینی از هنرمندان برجسته ازجمله بهرام افشاری و هادی کاظمی و الناز حبیبی تشکیل شده که البته کاظمی اخیرا در « دانلود فیلم بخارست » نیز حضور داشت. زمان پخش فیلم فسیل در شبکه نمایش خانگی از بهار 1402 اعلام شده و می‌توانید این فیلم را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. فیلم ایرانی فسیل باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از فیلم‌های موفق جدید در سال 1402 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای فیلم فسیل به شبکه نمایش خانگی بیاورد. پخش فیلم فسیل کریم امینی از بهار تایید می‌شود و دانلود فیلم فسیل با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود.

دانلود رایگان فیلم فسیل کامل

کریم امینی سومین فیلم خود را بنام فیلم فسیل برای سینمای ایران ساخت که جدیدترین ساخته اوست و اواخر بهار دانلود فیلم فسیل با کیفیت عالی کامل از فیلم تو ایرانی آغاز خواهد شد. بهرام افشاری در فیلم فسیل ایفاگر نقش اصلی مرد است و اخیراً در «فیلم سگ بند» نیز حضور داشت. هادی کاظمی در فیلم فسیل بعد از «فیلم بخارست» نهمین تجربه بازی در فیلم سینمایی را کسب می‌کند و بعد مدتها تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین فسیل کریم امینی برود. الناز حبیبی در فیلم فسیل با نقش جدید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با فیلم‌های «ژن خوک» و «تورنادو» توانست به اوج درخشش برسد. ایمان صفا در فیلم فسیل با نقش متفاوتی تجربه جدیدی بدست می‌آورد و این دهمین تجربه بازی در یک فیلم سینمایی برای اوست. بابک کریمی در فیلم فسیل ایفای نقش جدیدی را برعهده دارد و امسال در « دانلود سریال پوست شیر » مورد توجه قرار گرفت. نقد فیلم فسیل بعد از پخش فیلم فسیل با بررسی ابعاد مختلف این فیلم از سایت فیلم تو ایرانی بصورت اختصاصی منتشر می‌شود و میتوانید نقد کامل این فیلم ایرانی را بخوانید. تماشای فیلم فسیل بصورت اینترنتی از بهار 1402 شروع می‌گردد و دانلود فیلم فسیل کامل در نمایش خانگی توسط فیلم تو ایرانی ارائه میگردد. فسیل اولین مرتبه در 24 اسفند 1401 وارد سینما شد و در فصل بهار 1402 وارد نمایش خانگی گردید.

دانلود رایگان فیلم فسیل کامل حجم کم

1 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. محمد عبدی
    29
    اکتبر 30, 2023

    درود بر شما

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *