دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم ایرانی لتیان با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی لتیان کامل با حجم کم

دانلود رایگان فیلم جدید لتیان + نقد فیلم لتیان

دانلود فیلم لتیان با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی

کارگردان : علی تیموری | نویسنده : اکتای براهنی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

زمان : 98 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Latyan

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : لتیان

دانلود فیلم لتیان رایگان کامل

دانلود فیلم لتیان با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی حجم کم بهمراه فیلم ایرانی جدید لتیان با نقد سینمایی کامل و تماشای آنلاین تیزر لتیان با کیفیت بالا

داستان : فیلم لتیان داستان زنی بنام ( پریناز ایزدیار ) بوده که زندگی مناسبی با همسرش ( امیر جدیدی ) دارد و عاشق او است تا اینکه شوهرش روزی تصمیم می‌گیرد با دوست قدیمی‌اش ( سارا بهرامی ) ملاقات کند. زمانی که متوجه رابطه آنها می‌شود به یکباره همه‌چیز دگرگون شده و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم میزند.

بازیگران : پریناز ایزدیار, امیر جدیدی, سارا بهرامی, حسن معجونی, ستاره پسیانی

فیلم ایرانی لتیان با کیفیت بالا حجم کم رایگان

دانلود فیلم لتیان با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.2 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.5 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 900 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 452 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 270 مگابایت – 5.100 تومان

دانلود فیلم لتیان با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی با تیزر نقد فیلم سینمایی ایرانی جدید لتیان کامل

درباره فیلم لتیان :
دانلود فیلم لتیان به کارگردانی علی تیموری و نویسندگی اکتای براهنی با تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول ایرانی سال 1397 است. داستان فیلم لتیان کاملاً اجتماعی با مضمونی جامعه شناسی بوده که داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که هریک از اعضای خانواده، سبک خاصی از زندگی را می‌پسندد. فیلم سینمایی لتیان در تهران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در گیلان بوده که بمدت سه ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی علی تیموری موضوع آن برپایه دغدغه‌های زنان جامعه است. بازیگران فیلم لتیان علی تیموری از گروهی باتجربه شامل پریناز ایزدیار و امیر جدیدی و سارا بهرامی تشکیل شده که البته ایزدیار در جشنواره فجر 98 برای « دانلود فیلم سه کام حبس » نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن گردید. پخش نمایش خانگی بزودی تایید می‌شود و دانلود فیلم لتیان با کیفیت عالی کامل و لینک مستقیم حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر می‌گردد.

تماشای آنلاین تیزر فیلم سینمایی لتیان

زمان پخش و تاریخ اکران فیلم لتیان

به گزارش فیلم تو ایرانی زمان پخش و تاریخ اکران فیلم لتیان دیگر گزینه تازه جهت پخش در چرخه اکران آنلاین اعلام شده است که به زودی اواسط مرداد 1399 وارد بلیت فروشی برای پخش اکران آنلاین می‌شود، لتیان نخستین تجربه فیلم سینمایی بلند علی تیموری محسوب می‌شود. کارگردانی که پیش از این شاید امید به اکران معمولی فیلمش در سالن‌های سینما داشت اما با توجه به شرایط موجود به پخش اکران آنلاین فیلم لتیان رضایت داده است. نکته قابل توجه درباره لتیان همکاری مجدد پریناز ایزدیار و امیر جدیدی است، امیر جدیدی و پریناز ایزدیار یکبار دیگر در فیلم سینمایی هت تریک با هم همبازی بودند و اینبار همراه سارا بهرامی در فیلم جدید لتیان خواهند درخشید. زمان پخش فیلم لتیان در نمایش خانگی اوایل مهرماه است که پس از اتمام اکران آنلاین وارد پخش خانگی خواهد شد.

نقد فیلم لتیان علی تیموری

دانلود فیلم لتیان با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی کامل نقد دانلود فیلم سینمایی لتیان ایرانی

درباب نقد فیلم لتیان باید گفت بهترین هنرنمایی این اثر بازی عالی پریناز ایزدیار بوده که مدتی قبل در « دانلود فیلم مغز استخوان » درخشیده است و در نقش دختری خودساخته، ستم‌دیده و مستقل پایین‌شهری می‌باشد؛ دختری که هم رفیق دزد بوده هم شریک قافله است. فیلم جدید لتیان می‌خواهد مرثیه‌ای باشد برای تمام زنانی که سالها به آنان بی‌مهری شده؛ درواقع این فیلم تکمیل کننده سه‌گانه پریناز ایزدیار با محوریت جامعه زنان و دغدغه‌های آنان بوده که بنظرم بخوبی توسط علی تیموری کارگردان توانسته هدفش را با لتیان عملی کند. نکته‌ای جالب که در سایر آثار قبلی تیموری وجود نداشت، در لتیان هست به‌گونه‌ای که انرژی و پتانسیل بالای برخی صحنه‌های فیلم تماشاگر را مشتاقانه به تماشای فیلم ترغیب کرده و به هیجان می‌آورد. ترکیب امیر جدیدی با پریناز ایزدیار برای ایفای نقش اول نکته اصلی فیلم بوده که علی تیموری تلاش کرده با استفاده از دو ستاره سینمایی ایران از سالهای متفاوت این کار را به بهترین طریق ممکن انجام بدهد که کاملاً موفق شده است. درباره نقد فیلم لتیان نمی‌توان ایراد خاصی از داستان و بازیگران یا حتی کارگردانی گرفت؛ زیرا تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن انجام شده و مسلماً بهترین فیلم سینمایی علی تیموری در سالهای اخیر خواهد بود.

دانلود فیلم چپ راست

دانلود فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری

دانلود فیلم دوزیست

دانلود رایگان فیلم ایرانی لتیان کامل

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB.

1 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

  1. شهره
    26
    آگوست 30, 2020

    به نظرم فیلم لتیان خوب بود و پریناز هم عالی بازی کرد.

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *