دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال قطب شمال قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم ویلای ساحلی کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ویلای ساحلی کیانوش عیاری با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم ویلای ساحلی بدون سانسور کامل با تماشای آنلاین

دانلود فیلم ویلای ساحلی رایگان کامل بدون سانسور

کارگردان و نویسنده : کیانوش عیاری | ژانر : کمدی و اجتماعی | انتشار : 1403

زمان : 105 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Vilaye Saheli

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : ویلای ساحلی

.

داستان : فیلم ویلای ساحلی در شمال کشور رخ می‌دهد که یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین‌فر) با سه فرزندشان برای شش ماه سرایدار یک ویلا می‌شوند؛ اما ورود ناگهانی برادر زن یونس (رضا عطاران) ماجراهی غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زند.

بازیگران : رضا عطاران, پژمان جمشیدی, ریما رامین‌فر از بازیگران فیلم ویلای ساحلی کیانوش عیاری هستند.

دانلود فیلم ویلای ساحلی

فیلم ویلای ساحلی از اواسط بهار اضافه میشود

دانلود فیلم ویلای ساحلی رایگان کامل بدون سانسور

معرفی فیلم ویلای ساحلی :
دانلود فیلم ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری در ژانر کمدی و خانوادگی محصول سال 1401 ایران است. اکران فیلم ویلای ساحلی از 15 آذر 1402 آغاز شد و طی مدت زمان اکران به فروش گیشه بیش از 63 میلیارد تومان تا آخر اسفند ماه رسید. بازیگران فیلم ویلای ساحلی از هنرمندان برجسته شامل رضا عطاران و پژمان جمشیدی و ریما رامین‌فر تشکیل شده که عطاران اخیراً با « دانلود فیلم روشن » به سینماها آمد. داستان فیلم ویلای ساحلی در شمال کشور رخ می‌دهد که یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین‌فر) با سه فرزندشان برای شش ماه سرایدار یک ویلا می‌شوند؛ اما ورود ناگهانی عمو اکبر (رضا عطاران) ماجراهی غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زند. تماشای آنلاین و دانلود فیلم ویلای ساحلی با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی با حجم کم از وبسایت «فیلم تو ایرانی» پخش می‌شود.

بازیگران فیلم ویلای ساحلی

رضا عطاران بازیگر فیلم ویلای ساحلی در نقش برادر زن یونس است و جدیدترین فیلم‌های رضا عطاران نیز (فیلم روشن و فیلم شیشلیک) است که به تازگی راهی پرده سینما شد. پژمان جمشیدی از بازیگران فیلم ویلای ساحلی در نقش یونس است و مدتی قبل با فیلم‌های (هتل و بیبدن) به سینما رفت. ریما رامین‌فر در فیلم ویلای ساحلی ایفای نقش همسر یونس را برعهده دارد و در فیلم هتل با پژمان جمشیدی هم‌بازی بود. بازیگران و عوامل فیلم ویلای ساحلی همچنین شامل موسیقی امید رئیس دانا، فیلمبردار داریوش عیاری، تهیه کننده رضا رخشان، نویسنده کیانوش عیاری، تدوین کیانوش عیاری هستند.

داستان فیلم ویلای ساحلی

خلاصه داستان فیلم ویلای ساحلی قصه یک خانواده روستایی را به تصویر می‌کشد که قرار است به عنوان سرایدار به مدت شش ماه از یک ویلا نگهداری کنند. مالک ویلا برای تحصیل دخترش به مدت شش ماه به خارج کشور می‌رود و ویلا را به خانواده یونس می‌سپارد. ماجرا از جایی جالب می‌شود که آنها تصمیم می‌گیرند از اجاره ویلا به دیگران نیز کسب درامد کنند که با ورود برادر زن یونس به ویلا نیز ماجراهای غیرمنتظره پیش می‌آید.

زمان پخش و اکران فیلم ویلای ساحلی

اکران فیلم ویلای ساحلی در سراسر سینماهای ایران از 15 آذر 1402 آغاز شد و طی مدت زمان پخش خود توانست به فروش گیشه بیش از 63 میلیارد تومان تا پایان اسفند ماه برسد. نمایش فیلم ویلای ساحلی به صورت اکران آنلاین از 3 فروردین 1403 شروع شد و زمان پخش فیلم ویلای ساحلی در شبکه نمایش خانگی اواسط فصل بهار خواهد بود.

کارگردان فیلم ویلای ساحلی

کیانوش عیاری کارگردان فیلم ویلای ساحلی متولد سال 1330 اهل اهواز است. عیاری تاکنون 18 فیلم و سریال برای سینمای ایران و تلویزیون ساخته است و موفق به دریافت شش جایزه گردید. کیانوش عیاری فیلم‌های توقیفی متعددی در کارنامه خود دارد و آخرین فیلم او به نام (فیلم کاناپه) به دلیل عدم رعایت شئونات در توقیف ماند. نویسندگی و تدوین فیلم از دیگر فعالیت‌های کیانوش عیاری است که به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند. مهم ترین فیلم‌های کیانوش عیاری را می‌توان فیلم خانه پدری، فیلم بودن یا نبودن، بیدار شو آرزو، سفره آرزو خواند.

نقد و بررسی فیلم ویلای ساحلی

فیلم ویلای ساحلی با لحنی طنز و فضایی شاد به مسائل خانوادگی و روابط اجتماعی می‌پردازد. ویلای ساحلی از سوی برخی منتقدان با واکنش منفی روبرو شد و فیلمنامه را ضعیف خواندند. نقد دیگر فیلم ویلای ساحلی در مورد شخصیت پردازی بازیگران بود که می‌توانست عمق بیشتری داشته باشد. نکات مثبت فیلم ویلای ساحلی شامل بازی روان بازیگران بود که با فضاسازی دلنشین و موسیقی متن هماهنگ می‌توان آنها را از نقاط قوت فیلم برشمرد. کیانوش عیاری در پاسخ به سوالات منتقدان درباره فیلم ویلای ساحلی نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت این فیلم با سایر فیلم‌هایی که ساختم تفاوت دارد؛ اما یک فیلم شیرین است که مبتذل نیست و می‌تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند. نظرات تماشاگران درباره فیلم ویلای ساحلی به طور نسبی مثبت بود و نظرات منتقدان درباره فیلم ویلای ساحلی غالباً منفی بود.

اخبار جدید فیلم ویلای ساحلی

تولید فیلم ویلای ساحلی در 30 مرداد 1401 پروانه ساخت را دریافت کرد و مهر 1401 فیلمبرداری کلید خورد. کیانوش عیاری کارگردان فیلم ویلای ساحلی در یک گفتگو اعلام کرد که مدت زمان اصلی فیلم 200 دقیقه بود؛ اما برای اکران در سینما یک نسخه 100 دقیقه‌ای آماده کردیم. عیاری خبری درباره سریال ویلای ساحلی داد و گفت یک مینی سریال 6 قسمتی از این فیلم به اضافه سکانس‌های حذف شده ساخته و به زودی پخش می‌شود.

جمع بندی فیلم ویلای ساحلی

فیلم ویلای ساحلی با ارائه داستانی طنز و سرگرم کننده در فضایی دلنشین نیز می‌تواند انتخابی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت در کنار خانواده پای تلویزیون باشد.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *