دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال قطب شمال قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل
  • فیلم و سریال خارجی
دانلود فیلم Eileen 2023 آیلین با دوبله فارسی لینک مستقیم

دانلود فیلم آیلین 2023 Eileen با زیرنویس فارسی چسبیده کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم Eileen آیلین ۲۰۲۳ بدون سانسور دوبله فارسی کامل

دانلود فیلم Eileen 2023 آیلین با دوبله فارسی زیرنویس چسبیده

کارگردان : ویلیام اولدروید | ژانر : درام روان‌شناختی | انتشار : 2023

مدت زمان : 92 دقیقه | زبان : انگلیسی | کیفیت : WEB-DL | انگلیسی : Eileen

نسخه : زیرنویس چسبیده | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : آیلین

دانلود فیلم آیلین Eileen رایگان

آیلین ۲۰۲۳ دانلود فیلم Eileen 2023 آیلین با دوبله فارسی زیرنویس چسبیده بدون سانسور دانلود فیلم آیلین Eileen با زیرنویس فارسی لینک مستقیم کیفیت عالی رایگان کامل حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم Eileen آیلین درباره آیلین دانوپ کارمند یک مرکز اصلاح و تربیت پسران نوجوان بوده که توسط همکارانش طرد شده و با پدرش رئیس پلیس سابق که پارانویا دارد زندگی می‌کند و رویای کشتن خود و پدرش را دارد و از مشکلات روحی رنج می‌برد.

بازیگران : توماسین مک کنزی, آن هتوی و شیا ویگهام از بازیگران فیلم آیلین هستند.

دانلود دوبله فارسی فیلم آیلین 2023 بدون سانسور کامل کم حجم

دانلود فیلم Eileen 2023 آیلین

دانلود کیفیت HQ با حجم 2.3 گیگابایت با زیرنویس

دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.7 گیگابایت با زیرنویس

دانلود کیفیت 720p با حجم 877 مگابایت با زیرنویس

دانلود کیفیت 480p با حجم 621 مگابایت با زیرنویس

تماشای آنلاین با زیرنویس

نسخه زیرنویس چسبیده فیلم Eileen اضافه شد

دانلود فیلم Eileen 2023 آیلین با دوبله فارسی زیرنویس چسبیده

درباره فیلم Eileen آیلین :
دانلود فیلم آیلین « Eileen 2023 » یک فیلم درام روان‌شناختی به کارگردانی ویلیام اولدروید محصول سال 2023 آمریکا است. آیلین Eileen با اقتباس از (رمان آیلین 2016) توسط آتوسا مشفق نویسنده ایرانی آمریکایی نوشته شده و در نیوجرسی آمریکا فیلمبرداری شد.

داستان فیلم Eileen آیلین درباره آیلین دانوپ کارمند یک مرکز اصلاح و تربیت پسران نوجوان بوده که توسط همکارانش طرد شده و با پدرش رئیس پلیس سابق که پارانویا دارد زندگی می‌کند و رویای کشتن خود و پدرش را دارد و از مشکلات روحی رنج می‌برد.

فیلم آیلین Eileen اولین‌بار در جشنواره فیلم ساندنس اکران شد و واکنش مثبت منتقدان را همراه داشت و در تاریخ 1 دسامبر 2023 توسط استودیو نئون به صورت سینمایی در ایالات متحده اکران گردید. تولید فیلم Eileen آیلین با بودجه 5 میلیونی آغاز شد و طی چند روز به فروش قابل توجهی رسید.

تماشاگران فیلم آیلین Eileen در IMDB امتیاز 6/4 از 10 را به فیلم دادند و منتقدان نیز نقدهای عموماً خوبی برای توصیف آن نوشتند. راتن تومیتوز به فیلم Eileen آیلین بر اساس 160 نقد و بررسی امتیاز 7 از 10 داد و داستان فیلم را مستحکم توصیف کرد.

هالیوود ریپورتر و مجله ورایتی کارگردانی و هنرنمایی بازیگران اصلی فیلم Eileen آیلین را ستودند. متاکریتیک به فیلم Eileen آیلین طبق نظر 44 منتقد امتیاز 71 از 100 را اختصاص داد و این فیلم را اثری مطلوب دانست. تماشای آنلاین و دانلود فیلم Eileen 2023 آیلین با دوبله فارسی و زیرنویس چسبیده با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی کامل با حجم کم از وبسایت «فیلم تو ایرانی» پخش می‌شود.

دانلود رایگان فیلم Eileen آیلین 2023 دوبله فارسی بدون سانسور

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *