دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال مانکن
دانلود قسمت 26 سریال مانکن با لینک مستقیم

دانلود سریال مانکن قسمت آخر با کیفیت عالی

دانلود رایگان قسمت 26 آخر سریال مانکن کامل

کارگردان : حسین سهیلی زاده | نویسنده : بابک کایدان | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1398

قسمت‌ها : 26 | زمان : 55 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Mankan Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال مانکن

دانلود قسمت 26 سریال مانکن رایگان آخر با لینک مستقیم و کیفیت عالی کامل

داستان : مانکن قصه دو عاشق به نام کاوه (امیرحسین آرمان) و همتا (نازنین بیاتی) است که افرادی قدرتمند (مریلا زارعی و محمدرضا فروتن) مانع رسیدن این دونفر به هم می‌شوند. سریال با واکاوی مسائل مختلف مالی و اجتماعی جامعه، قصد اعتراض به سرمایه‌داری دارد که در این بین از زوایای متفاوتی این موضوع را نشان می‌دهد.

بازیگران : مریلا زارعی، محمدرضا فروتن، فرزاد فرزین، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی، شبنم قلیخانی، نفیسه روشن، حسین پاکدل، الهام پاوه‌نژاد

دانلود رایگان سریال مانکن قسمت 26 آخر کامل

دانلود سریال مانکن قسمت 26 با لینک مستقیم

دانلود پکیج همه کیفیت‌ها بصورت یکجا – 10.000 تومان

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.64 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.85 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 800 مگابایت – 5.000 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 498 مگابایت – 4.500 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 324 مگابایت – 4.000 تومان

رمز نسخه پیش‌خرید قسمت آخر مانکن

FWCSEPJLKVTYBUAN

دانلود قسمت 26 آخر سریال مانکن رایگان با لینک مستقیم و کیفیت عالی کامل

درباره سریال مانکن :
دانلود سریال مانکن (Mankan Series) به کارگردانی حسین سهیلی زاده و قلم بابک کایدان همچنین تهیه‌کنندگی ایرج محمدی محصول سال 1398 ایران است. مانکن در 26 قسمت ساخته شد که قسمت آخر آن در روز دوشنبه 28 بهمن ماه از فیلم تو ایرانی پخش شد. سریال نمایش خانگی مانکن در زمان مناسبی از فصل منتشر شد و نیم فصل اول آن با فروشی بالا توانست رکورد پربیننده‌ترین مجموعه را برای پخش آنلاین خود ثبت کند. بازیگران برجسته‌ای همانند مریلا زارعی و محمدرضا فروتن در این سریال حضور دارند که با بازی خوب، نقطه عطف این اثر شده‌اند. فرزاد فرزین افزون‌بر خوانندگی در این سریال با اجرای مناسب و شیرین، نشان داده که می‌تواند در نقش‌های کمدی هم خوب ظاهر شود و بازی قابل قبولی ارائه دهد. نام سریال هیچگونه ارتباط ظاهری با محتوا ندارد اما رابطه مستقیم با شخصیت‌های داستان دارد که مانند مانکن، تن به خواسته‌های دیگران میدهند و این موضوع ناگزیر است.

دانلود رایگان سریال مانکن قسمت آخر با لینک مستقیم کامل

بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1353 اهل تهران است. وی فارغ‌التحصیل رشته صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است و همچنین خواهر بزرگتر ملیکا زارعی می‌باشد. مریلا با سریال تلویزیونی کاراگاه وارد عرصه بازیگری شد و سپس در 45 فیلم سینمایی و 17 سریال بازی کرد که مانکن هفدهمین سریال او محسوب می‌شود. زارعی اولین سیمرغ بلورین خود را برای فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بعنوان بهترین بازیگر نقش اول زن دریافت کرد و بعداز آن 6 سیمرغ دیگر را برنده شد.

دانلود رایگان قسمت آخر سریال مانکن با کیفیت عالی کامل

اطلاعات بیشتر WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *