دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال دل
دانلود قسمت 27 سریال دل با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود سریال دل قسمت 27 بیست و هفتم کم حجم

دانلود رایگان قسمت 27 بیست و هفتم سریال دل کامل

کارگردان : منوچهر هادی | نویسنده : بابک کایدان | ژانر : عاشقانه | انتشار : 1399

قسمت‌ها : 40 | زمان : 52 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Del Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال دل

دانلود قسمت 27 سریال دل

دانلود قسمت 27 سریال دل با لینک مستقیم رایگان سریال دل قسمت 27 بیست و هفتم با کیفیت عالی کامل حجم کم.

داستان : قسمت 27 دل روایت مرسده و فاراب بوده که طی ماجرای سرقت از طلافروشی، اتابک گزارش فاراب را به پلیس میدهد و او دستگیر می‌شود تا راه برای نزدیکی اتابک به مرسده فراهم شود. آرش توسط خواهرش متوجه می‌شود که رستا هنوز به او دل بسته است و ماجرای ازدواجش با مهران واقعیت نداشته که این باعث ایجاد رابطه جدید میان آنان می‌گردد.

بازیگران : حامد بهداد, ساره بیات, مهراوه شریفی‌نیا, مهدی کوشکی, لیلا زارع, بهرام افشاری, یکتا ناصر, کوروش تهامی و بیژن امکانیان

دانلود رایگان قسمت 27 سریال دل بیست و هفتم کامل

دانلود سریال دل قسمت 27 با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 4.72 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 2 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 874 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 543 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 308 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت 27 دل

DFKWJBXCUMVYRQNE

دانلود قسمت 27 بیست و هفتم سریال دل رایگان با لینک مستقیم کیفیت عالی کامل

درباره سریال دل :
سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی برادران کایدان با تهیه‌کنندگی جواد فرحانی محصول ایرانی سال 1398 است. داستان سریال دل کاملاً اجتماعی با مضمونی عاشقانه بوده که داستان زوجی را روایت می‌کند که هریک از آنها دل به شخص جدیدی می‌دهند و سبک متفاوتی از زندگی را می‌پسندند. سریال جدید دل در شهر تهران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت شش ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی منوچهر هادی موضوع آن برپایه دغدغه‌های جوانان امروز جامعه است. بازیگران سریال دل منوچهر هادی از گروهی باتجربه شامل حامد بهداد و ساره بیات و یکتا ناصر تشکیل شده که البته بیات در هفدهمین جشن حافظ 96 برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن برای حضور در سریال عاشقانه گردید. دل سریال جدید منوچهر هادی باوجود داشتن داستان و موضوع جذاب می‌تواند جزء پرفروش‌ترین سریالهای جدید سال 1399 باشد و همچنین تماشاگران بسیاری را بسوی خود بیاورد. پخش نمایش خانگی آغاز شده و دانلود قسمت 27 بیست و هفتم سریال دل کامل با کیفیت عالی و لینک مستقیم کم حجم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر گردید.

سریال دل قسمت 27

نقد قسمت‌های جدید سریال دل منوچهر هادی

سریال جدید منوچهر هادی با عنوان دل دومین ساخته این کارگردان برای نمایش خانگی است که درحال پخش قسمت‌های پایانی فصل دوم می‌باشد. منوچهر هادی پیشتر با سریال عاشقانه به شهرت رسید و بعدها فیلم رحمان 1400 را کارگردانی کرد که برای همگان شناخته شده است و این موضوع سبب فعالیت بیشتر او در نمایش خانگی گردید که درنهایت به ساخت سریال دل انجامید؛ اما موضوعی که حائز اهمیت بوده اینه که این دو سریال با شباهت بسیاری به هم ساخته شدند و در بخش‌هایی کاملاً یکسان می‌باشند. عاشقانه یکی از ژانرهای محبوب ایرانیان بوده که متاسفانه گاهاً با الگوبرداری اشتباه ساخته می‌شود، مثل سریال دل که بنظرم نکته جدیدی را ارائه نکرده و صرفاً تکرار مکررات بوده که البته منوچهر هادی اخیر گفته قصد دارد فصل دوم سریال عاشقانه را نیز با نام گیسو بسازد که پیشبینی داستان آن قطعاً کار سختی نیست و اینجاست که یاد حکایت معروف (شیلنگ آب) می‌افتیم که در سریال جاریست. درباره نقد سریال دل منوچهر هادی باید عرض کنم اگر نهایتاً در پانزده قسمت ساخته شده بود، شاید انتقاد کمتری بسوی آن روانه میشد؛ زیرا بدلیل نبود فیلمنامه‌ای مناسب در بسیاری از قسمتها فقط شاهد پخش آهنگ‌های رضا بهرام و شهاب مظفری هستیم که سریال را تبدیل به موزیک ویدئویی عاشقانه کرده است. اگر شما مخاطب سریال دل نقد واقع‌گرایانه‌ای درمورد این سریال دارید، خوشحال می‌شویم زیر همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود سریال دل قسمت 27 بیست و هفتم رایگان کم حجم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *