دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال هم گناه
دانلود سریال هم گناه قسمت 13 سیزدهم با لینک مستقیم

دانلود فصل دوم سریال هم گناه قسمت اول با کیفیت عالی

دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال هم گناه

دانلود سریال هم گناه قسمت 13 سیزدهم فصل دوم قسمت 1 اول

کارگردان : مصطفی کیایی | نویسنده : محسن کیایی | ژانر : اجتماعی,عاشقانه | انتشار : 1399

قسمت‌ها : 24 | زمان : 53 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Hamgonah Series 13

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال هم گناه قسمت 13

دانلود قسمت 13 سیزدهم سریال هم گناه فصل دوم

دانلود سریال هم گناه قسمت 13 سیزدهم فصل دوم قسمت 1 اول رایگان با لینک مستقیم کامل کیفیت عالی حجم کم.

داستان : فصل دوم سریال هم گناه قسمت 13 درباره پیمان ( پدرام شریفی ) بوده که پدرش فریبرز ( پرویز پرستویی ) را پیدا کرد و وارد خانواده صبوری شد. آرمان ( محسن کیایی ) عاشق زیبا ( هدیه تهرانی ) شده اما همسر سابق زیبا باخبر شده و قصد جلوگیری از رسیدن آنان به یکدیگر دارد. فرهاد ( مهدی پاکدل ) به شکل سوری با هدیه ( ساقی حاجی‌پور ) ازدواج می‌کند که این عروسی عواقبی برایشان به همراه خواهد داشت.

بازیگران : پرویز پرستویی, هدیه تهرانی, محسن کیایی, رویا تیموریان, مهدی پاکدل, ساقی حاجی‌پور, پدرام شریفی و هنگامه قاضیانی …

دانلود سریال هم گناه قسمت سیزدهم 13 فصل دوم رایگان

دانلود سریال هم گناه قسمت 13 با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.8 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.4 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 939 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 383 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 238 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش‌خرید قسمت 13 هم گناه

xcndrgaazqzbuensvh

دانلود سریال هم گناه قسمت 13 سیزدهم فصل دوم قسمت 1 اول

درباره سریال هم گناه :
دانلود سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی با تهیه‌کنندگی وی و نویسندگی محسن کیایی محصول ایرانی سال 1398 است. داستان سریال هم گناه اجتماعی با مضمونی معمایی عاشقانه بوده و قصه خانواده‌ای پرنفوذ را روایت می‌کند که ثروتمند و متمول هستند، اما ورود شخصی جدید به خانواده باعث بروز اتفاقاتی می‌شود که سرنوشت همگی را تغییر می‌دهد. سریال هم گناه در تهران فیلم‌برداری شده که فصل اول هم‌گناه با 12 قسمت پایان یافت و پخش فصل دوم سریال هم گناه به تازگی آغاز شد که مجموعاً 24 قسمت می‌باشد و مثل آثار پیشین مصطفی کیایی موضوع آن برپایه دغدغه‌های جوانان به سبکی لاکچری است. بازیگران سریال هم گناه از گروه حرفه‌ای شامل پرویز پرستویی و هدیه تهرانی تشکیل شده که البته پرستویی اخیراً در ( دانلود فیلم مطرب ) با کیایی همکار بود و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفت. سریال جدید مصطفی کیایی با وجود داشتن داستان پرطرفدار و بازیگران برجسته قطعاً می‌تواند در پرفروش‌ترین آثار جدید سال 1399 ایران جای گیرد و مخاطبان کثیری را به تماشای سریال جدیدش هم گناه بنشاند. دانلود سریال هم گناه قسمت 13 سیزدهم فصل دوم قسمت 1 اول با کیفیت عالی کامل و لینک مستقیم حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وب‌سایت فیلم تو ایرانی با نسخه اصلی پخش شد.

دانلود قسمت 13 سریال هم گناه

نقد سریال هم گناه فصل اول و دوم

هم گناه جدیدترین سریال در مدیوم پررقابت شبکه نمایش خانگی است که درحال پخش فصل دوم با تبلیغات فوق لاکچری می‌باشد. روایت‌های زیادی متناسب با تعداد بازیگران این مجموعه پرستاره وجود دارد که گاهاً این خرده روایت‌ها به درستی پرورش داده نمی‌شوند و با صرف دیالوگ‌های داغ برگرفته از شبکه‌های اجتماعی جمع‌بندی می‌شوند. ویژگی بارز یک سریال مطلوب را می‌توان فیلم‌نامه خوب و کارگردانی آن دانست که در هم گناه شاهد نقص فراوان داستان و اجرای برخی بازیگران هستیم، مثل نقش پرویز ( حبیب رضایی ) که ناپخته بود. تصویرسازی نویسنده و کارگردان از مردم اصطلاحاً جنوب شهری واقعاً سیاه‌نمایی بود، درصورتی که الزاماً اینگونه نیست و خیلی از آدم‌های موفق از دل همان محلات بیرون آمدند. نکات مثبت خوبی هم مانند بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی در سریال وجود دارد که حاصل تجربه مناسب مصطفی کیایی است و انصافاً به عنوان اولین سریال قابل قبول است. لوکیشن‌ها در سریال متنوع هستند و مشخصه هزینه بسیاری صرف ساخت آن شده که همین نکته مثبتی دیگر بوده، درکل این سریال با کیفیت بالاتری نسبت به سایر آثار فعلی نمایش خانگی قرار دارد و می‌تواند نظر مخاطبان این مدیوم را به سوی خود هدایت نماید.

دانلود فصل دوم سریال هم گناه قسمت سیزدهم رایگان

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *