دانلود سریال

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان دانلود سریال اکازیون قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل رایگان دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال قطب شمال قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل
  • اجتماعی
دانلود فیلم هتل مسعود اطیابی کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی هتل با کیفیت Full HD عالی

دانلود رایگان فیلم هتل کامل بدون سانسور با تماشای آنلاین

دانلود فیلم هتل کامل رایگان بدون سانسور با تماشای آنلاین

کارگردان : مسعود اطیابی | نویسنده : امیر برادران | ژانر : کمدی | انتشار : 1403

زمان : 112 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Hotel

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : هتل

دانلود فیلم هتل کامل رایگان

هتل دانلود فیلم هتل کامل رایگان بدون سانسور با تماشای آنلاین لینک مستقیم Full HD تماشای آنلاین دانلود فیلم ایرانی هتل مسعود اطیابی با کیفیت عالی 1080p دانلود رایگان فیلم هتل سینمایی کامل بدون سانسور با حجم کم از فیلم تو ایرانی

داستان : فیلم هتل قصه رامین (پژمان جمشیدی) بوده که بعد از ازدواج ناموفق با مهتاب عروسی می‌کند؛ روز عروسی همسر سابقش سهیلا (صدف اسپهبدی) از او می‌خواهد در قبال بخشیدن مهریه با وی راهی سفر شود تا از عمه سهیلا (ریما رامین‌فر) پول بگیرند و همگی برای اقامت به هتل پرماجرا می‌روند.

بازیگران : پژمان جمشیدی, محسن کیایی, ریما رامین‌فر, صدف اسپهبدی, مه‌لقا باقری, غلامرضا نیکخواه از بازیگران فیلم هتل مسعود اطیابی هستند.

دانلود فیلم سینمایی هتل رایگان کامل کم حجم

دانلود فیلم هتل

پخش فیلم هتل از تابستان

دانلود فیلم هتل کامل رایگان بدون سانسور با تماشای آنلاین

درباره فیلم هتل :
دانلود فیلم هتل به کارگردانی مسعود اطیابی در ژانر کمدی محصول سال 1402 سینمای ایران است. فیلم هتل در مهر 1402 راهی اکران در سینماهای ایران شد و با ثبت رکورد 280 میلیارد تومان فروش گیشه از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های کمدی ایرانی لقب گرفت. پژمان جمشیدی در فیلم هتل دارای نقش اول است و امسال در دانلود فیلم ویلای ساحلی حضور داشت. بازیگران فیلم هتل از هنرمندان برجسته سینما شامل پژمان جمشیدی و ریما رامین‌فر و محسن کیایی هستند. داستان فیلم هتل درباره رامین (پژمان جمشیدی) بوده که بعد از ازدواج ناموفق با مهتاب عروسی می‌کند؛ روز عروسی همسر سابقش سهیلا (صدف اسپهبدی) از او می‌خواهد در قبال بخشیدن مهریه با وی راهی سفر شود تا از عمه سهیلا (ریما رامین‌فر) پول بگیرند و همگی برای اقامت به هتل پرماجرا می‌روند.

دانلود رایگان فیلم هتل کامل

هتل با ثبت فروش 280 میلیاردی بعد از دانلود فیلم فسیل با فروش 325 میلیارد تومان نیز توانست دومین فیلم پرفروش سینمای ایران شود. فیلمنامه فیلم هتل توسط امیر برادران، مصطفی زندی و پیمان جزینی به نگارش در آمد و تهیه کنندگی بر عهده محمد شایسته بود. محمد شایسته در خبری جدید اعلام کرد که فیلم هتل 2 تولید می‌شود و به زودی اخبار تکمیلی آن به فیلم تو ایرانی می‌رسد. مسعود اطیابی کارگردان فیلم هتل در کارنامه هنری خود نیز ساخت فیلم‌های دینامیت، انفرادی و بخارست را دارد که همگی در فیلم تو ایرانی قرار گرفتند.

دانلود کامل فیلم هتل رایگان

منتقدان فیلم هتل در نقد این فیلم از شخصیت‌پردازی کلیشه‌ای پژمان جمشیدی و محسن کیایی انتقاد کردند و داستان را فاقد استحکام خواندند. نظرات درباره فیلم هتل متفاوت است؛ طبق بررسی انجام شده فیلم هتل به واسطه شوخی‌های خط قرمزی و کامنت‌های خنده‌دار فضای مجازی می‌تواند بیننده را به خنده بیاورد. اکران فیلم هتل در سینماهای ایران از 5 مهرماه 1402 آغاز شد و اکران آنلاین فیلم هتل در اواخر فصل بهار خواهد بود و پخش آن در نمایش خانگی در تابستان 1403 رقم می‌خورد. تماشای آنلاین و دانلود فیلم هتل کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی از وبسایت «فیلم تو ایرانی» پخش خواهد شد.

دانلود رایگان فیلم هتل کامل با لینک مستقیم حجم کم

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *