دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • اجتماعی
دانلود فیلم ایرانی جمشیدیه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی جمشیدیه کامل با حجم کم

دانلود رایگان فیلم جدید جمشیدیه + نقد فیلم جمشیدیه

دانلود فیلم جمشیدیه با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی + نقد فیلم جمشیدیه

کارگردان : یلدا جبلی | نویسنده : یلدا جبلی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

زمان : 97 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Jamshidieh

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : جمشیدیه

دانلود فیلم جمشیدیه رایگان کامل

دانلود فیلم جمشیدیه با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی حجم کم بهمراه فیلم ایرانی جدید جمشیدیه با نقد سینمایی کامل و تماشای آنلاین تیزر جمشیدیه با کیفیت بالا

داستان : فیلم جمشیدیه داستان زنی بنام ترانه ( سارا بهرامی ) بوده که زندگی خوبی با همسرش امیر ( حامد کمیلی ) دارد و عاشق او است تا اینکه ترانه روزی تصمیم می‌گیرد از همسرش جدا زندگی کند. زمانی که شب تولد امیر حادثه‌ای رخ می‌دهد به یکباره ترانه متوجه حقایقی می‌شود و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم میزند.

بازیگران : سارا بهرامی, حامد کمیلی, پانته‌آ پناهی‌ها, ستاره پسیانی, سعید چنگیزیان, ندا جبرائیلی

فیلم ایرانی جمشیدیه با کیفیت بالا حجم کم رایگان

دانلود فیلم جمشیدیه با لینک مستقیم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.6 گیگابایت – 8.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.9 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 961 مگابایت – 6.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 444 مگابایت – 6.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 268 مگابایت – 6.000 تومان

دانلود فیلم جمشیدیه با لینک مستقیم رایگان و کیفیت عالی با تیزر نقد فیلم سینمایی ایرانی جدید جمشیدیه کامل

درباره فیلم جمشیدیه :
دانلود فیلم جمشیدیه به کارگردانی یلدا جبلی و نویسندگی با تهیه‌کنندگی او محصول ایرانی سال 1397 است. داستان فیلم جمشیدیه کاملاً اجتماعی با مضمونی جامعه شناسی بوده که داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که هریک از اعضای خانواده، روابط خاصی در زندگی را می‌پسندد. فیلم سینمایی جمشیدیه در تهران فیلم‌برداری شده و بخش پایانی آن در شمال بوده که بمدت دو ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی یلدا جبلی موضوع آن برپایه دغدغه‌های روابط اجتماعی جامعه است. بازیگران فیلم جمشیدیه یلدا جبلی از گروهی باتجربه شامل سارا بهرامی و حامد کمیلی و پانته‌آ پناهی‌ها تشکیل شده که البته ستاره پسیانی در جشنواره فجر 98 برای « دانلود فیلم دوزیست » نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن گردید. پخش نمایش خانگی بزودی تایید می‌شود و دانلود فیلم جمشیدیه با کیفیت عالی کامل و لینک مستقیم حجم کم با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر می‌گردد.

تماشای آنلاین تیزر فیلم سینمایی جمشیدیه

زمان پخش و تاریخ اکران فیلم جمشیدیه

به گزارش فیلم تو ایرانی زمان پخش و تاریخ اکران فیلم جمشیدیه دیگر گزینه تازه جهت پخش در چرخه اکران آنلاین اعلام شده است که به زودی اواخر آبان 1399 وارد بلیت فروشی برای پخش اکران آنلاین می‌شود، جمشیدیه دومین تجربه فیلم سینمایی بلند یلدا جبلی محسوب می‌شود. کارگردانی که پیش از این شاید امید به اکران معمولی فیلمش در سالن‌های سینما داشت اما با توجه به شرایط موجود به پخش اکران آنلاین فیلم جمشیدیه رضایت داده است. نکته قابل توجه درباره جمشیدیه همکاری مجدد حامد کمیلی و سارا بهرامی است، حامد کمیلی و سارا بهرامی یکبار دیگر در فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا با هم همبازی بودند و اینبار همراه پانته‌آ پناهی‌ها در فیلم جدید جمشیدیه خواهند درخشید. زمان پخش فیلم جمشیدیه در نمایش خانگی اواسط مهرماه است که پس از اتمام اکران آنلاین وارد پخش خانگی خواهد شد.

نقد فیلم جمشیدیه یلدا جبلی

دانلود فیلم جمشیدیه با لینک مستقیم رایگان کیفیت عالی کامل نقد دانلود فیلم سینمایی جمشیدیه ایرانی

درباب نقد فیلم جمشیدیه باید گفت بهترین هنرنمایی این اثر بازی عالی سارا بهرامی بوده که مدتی قبل در « دانلود فیلم چپ راست » درخشیده است و در نقش زنی خودساخته، ستم‌دیده و ناامید می‌باشد؛ زنی که هم عاشق همسرش بوده هم دنبال رابطه جدید است. فیلم جدید جمشیدیه می‌خواهد مرثیه‌ای باشد برای تمام زنانی که سالها بخاطر قوانین پیچیده به آنان ظلم شده؛ درواقع این فیلم تکمیل کننده سه‌گانه یلدا جبلی با محوریت جامعه و دغدغه‌های زنان بوده که بنظرم بخوبی این کارگردان توانسته هدفش را با جمشیدیه عملی کند. نکته‌ای جالب که در سایر آثار قبلی جبلی وجود نداشت، در جمشیدیه هست به‌گونه‌ای که انرژی و پتانسیل بالای برخی صحنه‌های احساسی فیلم تماشاگر را مشتاقانه به تماشای فیلم ترغیب کرده و به هیجان می‌آورد. ترکیب سارا بهرامی با حامد کمیلی برای ایفای نقش اول نکته اصلی فیلم بوده که یلدا جبلی تلاش کرده با استفاده از دو ستاره سینمایی ایران از سالهای متفاوت این کار را به بهترین طریق ممکن انجام بدهد که کاملاً موفق شده است. درباره نقد فیلم جمشیدیه نمی‌توان ایراد خاصی از داستان و بازیگران یا حتی کارگردانی گرفت؛ زیرا تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن انجام شده و مسلماً بهترین فیلم سینمایی یلدا جبلی در سالهای اخیر خواهد بود.

دانلود رایگان فیلم ایرانی جمشیدیه کامل

دانلود فیلم لتیان

دانلود فیلم خوب بد جلف 2 ارتش سری

دانلود فیلم بنفشه افریقایی

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB.

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *