دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال دل
دانلود سریال دل قسمت 30 سی ام با کیفیت عالی 1080p BluRay لینک مستقیم

دانلود قسمت سی ام 30 سریال دل با حجم کم

دانلود رایگان سریال دل قسمت 30 سی ام کامل

کارگردان : منوچهر هادی | نویسنده : بابک کایدان | ژانر : عاشقانه | انتشار : 1399

تعداد قسمت : 40 | زمان : 45 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Del Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال دل

سریال دل قسمت 30 سی ام

دانلود سریال دل قسمت 30 سی ام با کیفیت عالی رایگان لینک مستقیم قسمت سی ام 30 دل کامل کم حجم

داستان : قسمت سی ام دل درباره رستا ( ساره بیات ) بوده که بعد مدتها با آرش ( حامد بهداد ) ملاقات میکند، ملاقاتی که به خواستگاری آرش از رستا می‌انجامد. آوا ( یکتا ناصر ) در سودای رسیدن به آرش تلاش میکند مانع وصلت دوباره او و رستا شود، حال آوا میخواهد از عشق نکیسا به رستا برای جلوگیری از ازدواج آنان استفاده کند که نهایتاً لحظات عاشقانه و جذابی رقم میزند.

بازیگران : حامد بهداد, ساره بیات, یکتا ناصر, کوروش تهامی, نسرین مقانلو, افسانه بایگان, مهدی کوشکی و سعید راد …

دانلود رایگان دل قسمت 30 سی ام با تماشای آنلاین کامل

دانلود سریال دل قسمت 30 سی ام

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.04 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 1.93 گیگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 840 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 523 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 295 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت سی ام دل

KFEQHULXJCGDVMTZ

دانلود سریال دل قسمت 30 سی ام | دانلود قسمت سی ام 30 دل

« دانلود قسمت 29 سریال دل »

« دانلود قسمت 28 سریال دل »

« دانلود قسمت 27 سریال دل »

« دانلود قسمت 26 سریال دل »

« دانلود قسمت 25 سریال دل »

« دانلود قسمت 24 سریال دل »

« دانلود قسمت 23 سریال دل »

« دانلود قسمت 22 سریال دل »

« دانلود قسمت 21 سریال دل »

« دانلود قسمت 20 سریال دل »

درباره سریال دل :
دل ‹ Del Series › جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی با نویسندگی بابک کایدان و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی محصول ایرانی سال 1398 با ژانر عاشقانه است. سریال دل در سه فصل 40 قسمتی ساخته شده که پخش قسمت اول آن از 13 آذرماه آغاز شد و بصورت هفتگی چهارشنبه‌ها از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود. آهنگ تیتراژ سریال دل بنام تنهای تنها توسط شهاب مظفری خوانده شد و موسیقی متن توسط بابک زرین نواخته گردید. بازیگران سریال دل از ستارگان سینما شامل حامد بهداد و ساره بیات هستند که از ستارگان سینمای ایران میباشند. منوچهر هادی سریال جدید دل را در مدت زمان هشت ماه فیلمبرداری کرده و قبلاً پنج مجموعه تلویزیونی را کارگردانی کرده بود. داستان سریال دل براساس فیلمنامه‌ای از میثم کایدان با موضوع عاشقانه و درام نوشته شده که روایت آن درمورد زندگی عاشقانه آرش و رستا بوده که با موانع بسیاری روبرو میگردند. سی امین قسمت روز چهارشنبه 25 تیر پخش میشود و دانلود سریال دل قسمت 30 سی ام با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی نسخه اصلی کم حجم بهمراه تماشای آنلاین با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر خواهد شد.

تیزر قسمت 30 سریال دل

خلاصه فصل اول سریال دل چه شد؟

اولین فصل سریال دل با شروعی جنجالی در نمایش خانگی آغاز شد که باهم خلاصه قسمت‌های فصل اول دل را مرور میکنیم که چه شد؟ آرش با بازی حامد بهداد در شب ازدواج خودش و رستا با هنرنمایی ساره بیات متوجه حقایقی میشود که در پایان باعث جدایی زود هنگام آنان میشود. مهران که خواستگار سابق رستا بود به یکباره پیداش میشود و انتظار دارد رستا به درخواست ازدواجش پاسخ مثبت دهد، اما او تمایلی ندارد و درنهایت میان آرش عاشق و مهران مجنون باید یکی را انتخاب کند. توران با بازی نسرین مقانلو مادر آرش مخالف عروسی رستا و پسرش بوده که بعدها متوجه میشویم شخصی دیگر را برای ازدواج با آرش برگزیده است. پاسخ سوال خلاصه فصل اول سریال دل چه شد؟ را جوابی کوتاه دادیم که هیجان قصه کم نشود و پیشنهاد میکنیم اگر تاکنون موفق به دانلود و تماشای آنلاین سریال دل نشدید همین الان بصورت قانونی از فیلم تو ایرانی شروع کنید.

فصل دوم سریال دل درباره چی بود؟

دومین فصل سریال دل درباره چی بود و چه شد؟ فصل دوم سریال دل با رستا آغاز شد که به شمال سفر کرده بود و متوجه شدیم رازی را پنهان کرده و توران دنبال فاش‌سازی آن است. توران میخواهد خواهرزاده‌اش رابی را به آرش نزدیک کند، چون او از کودکی دلباخته آرش بوده اما آرش علاقه‌ای بهش ندارد و هنوز دل به رستا بسته است. اتابک با هنرنمایی بیژن امکانیان پدر آرش بوده و از توران طلاق گرفته است، اتابک معشوقه‌ای بنام مرسده با هنرمندی لیلا زارع دارد که او هم نامزد سابقش فاراب با اجرای بهرام افشاری از زندان آزاد میشود و قصد دارد مجدداً وارد زندگی مرسده شود. راز رستا بلاخره فاش میشود و فهمیدیم توسط کسی ربوده شده و بعدها متوجه ماجرای تعرض به او میشویم. جواب پرسش فصل دوم سریال دل درباره چی بود؟ را گرفتیم، اما پیشنهاد میکنیم حتماً خودتان دانلود و تماشای آنلاین فصل دوم دل را از فیلم تو ایرانی دریافت نمایید تا این سریال عاشقانه را کامل ببینید.

آهنگ تیتراژ سریال دل با صدای شهاب مظفری تنهای تنها

نقد کوتاه سریال دل

سریال عاشقانه دل درحال پخش فصل سوم از فیلم تو ایرانی است که قصد داریم بصورت کوتاه سریال دل را نقد کنیم و زوایای متفاوتی را بررسی کنیم. قصه دل خوب شروع شد و مشخصاً نویسنده آن کاربلد بوده، اما کم‌کم با کشش بیشتر داستان دچار ضعف میشود و کارگردان تلاش میکند با سکانس‌های بی‌کلام و ایجاد اتفاقات غیرمنتظره آن را پنهان کند. مهمترین مشکل دل از جایی آغاز میشود که مسائل اقتصادی سرمایه‌گذاران مهمتر از کیفیت سریال میشود، یعنی چی؟ یعنی اینکه برای فروش بیشتر باید تعداد قسمت‌ها افزایش پیدا کند که نتیجه آن میشود کوتاه شدن تایم قسمت‌های سریال و پخش موزیک ویدئوهای بسیار وسط قصه، چرا؟ چون نویسنده دیگه توان خلق روایت ندارد. انتخاب بازیگران درست بوده و اگر داستان مثل فصل اول بتواند همچنان پرقصه باشد، این سریال میتواند مجدداً به صدر جدول برگردد. نقد کوتاه سریال دل مقدمه‌ای برای نقد کامل دل است که با انتشار قسمت‌های بعدی از فصل سوم بصورت اختصاصی از فیلم تو ایرانی ارائه خواهد شد.

دانلود سریال دل رایگان قسمت سی ام 30 با حجم کم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *