دانلود سریال

دانلود سریال افعی تهران قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال آمرلی قسمت اول تا آخر 1080p BluRay کامل دانلود سریال گناه فرشته قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال مرداب قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل دانلود سریال دفتر یادداشت قسمت 1 اول تا 2 دوم Full HD کامل دانلود سریال نیسان آبی فصل 2 دوم قسمت 1 اول تا 2 کامل دانلود سریال هفت قسمت 1 اول تا 2 دوم 1080p BluRay کامل رایگان
  • سریال هم گناه
دانلود سریال هم گناه قسمت 18 هجدهم با کیفیت عالی 1080p BluRay لینک مستقیم

دانلود فصل دوم سریال همگناه قسمت 6 ششم با حجم کم

دانلود رایگان سریال هم گناه قسمت هجدهم 18 کامل فصل دوم

دانلود سریال هم گناه قسمت 18 هجدهم | دانلود فصل دوم همگناه قسمت 6 ششم رایگان

کارگردان : مصطفی کیایی | نویسنده : محسن کیایی | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1399

تعداد قسمت : 24 | زمان : 60 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Hamgonah Series

نسخه : اورجینال | منتشر‌کننده : Film2irani | فارسی : سریال هم گناه

سریال هم گناه قسمت 18 هجدهم فصل دوم

دانلود سریال هم گناه قسمت 18 هجدهم با کیفیت عالی رایگان لینک مستقیم قسمت ششم 6 فصل دوم همگناه کامل کم حجم

داستان : قسمت هجدهم هم گناه در فصل دوم درباره پیمان ( پدرام شریفی ) بوده که توسط پدرش فریبرز ( پرویز پرستویی ) وارد خانواده صبوری شده و قصد دارد به کمک مادرش لیلا ( هنگامه قاضیانی ) حقشان را از خاندان صبوری بگیرند. فرهاد ( مهدی پاکدل ) مجبور میشود بعداز سه‌ماه زندگی از هدیه ( ساقی حاجی‌پور ) طلاق بگیرد که در این بین اتفاقاتی بوجود می‌آید و لحظات جذابی رقم میزند.

بازیگران : پرویز پرستویی, مهدی پاکدل, هنگامه قاضیانی, پدرام شریفی, محسن کیایی, احسان کرمی و ساقی حاجی‌پور …

دانلود هم گناه قسمت هجدهم 18 فصل دوم

دانلود سریال هم گناه قسمت 18 هجدهم

دانلود کیفیت BluRay با حجم 3.4 گیگابایت – 7.000 تومان

دانلود کیفیت HQ با حجم 915 مگابایت – 6.000 تومان

دانلود کیفیت 1080p با حجم 576 مگابایت – 5.500 تومان

دانلود کیفیت 720p با حجم 262 مگابایت – 5.200 تومان

دانلود کیفیت 480p با حجم 151 مگابایت – 5.100 تومان

رمز نسخه پیش خرید قسمت هجدهم هم گناه

njtsjnlbfxetvjxnna

دانلود سریال هم گناه قسمت 18 هجدهم | دانلود فصل دوم همگناه قسمت 6 ششم

« دانلود قسمت 17 سریال هم گناه »

« دانلود قسمت 16 سریال هم گناه »

« دانلود قسمت 15 سریال هم گناه »

« دانلود قسمت 14 سریال هم گناه »

« دانلود قسمت 13 سریال هم گناه »

« دانلود قسمت 12 سریال هم گناه »

درباره سریال هم گناه :
هم گناه ‹ Hamgonah Series › جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی با تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی محصول ایرانی سال 1398 با ژانر اجتماعی است. سریال همگناه در دو فصل 12 قسمتی ساخته شده که پخش قسمت اول آن از 6 اسفندماه آغاز شد و بصورت هفتگی دوشنبه‌ها از وبسایت فیلم تو ایرانی پخش میشود. آهنگ تیتراژ سریال هم گناه بنام شروع ناگهان باصدای علیرضا قربانی برای فصل دوم خوانده شده که موسیقی متن نیز توسط آرمان موسی‌پور نواخته گردید. بازیگران سریال هم گناه از هنرمندان شاخص سینما شامل پرویز پرستویی و هدیه تهرانی انتخاب شدند که از ستارگان سینمای ایران هستند. داستان سریال هم گناه براساس فیلمنامه‌ای از محسن کیایی با موضوع عاشقانه و اجتماعی نگارش شده که روایت آن برپایه دغدغه خانواده‌های ایرانی و مشکلات روزمره جوانان با زبانی معترضانه میباشد. فصل دوم قسمت ششم روز دوشنبه 16 تیرماه پخش میشود و دانلود سریال هم گناه قسمت 18 هجدهم با لینک مستقیم کامل و کیفیت عالی نسخه اصلی کم حجم بهمراه تماشای آنلاین با اینترنت نیم‌بهاء رایگان از وبسایت فیلم تو ایرانی منتشر گردید.

تیزر قسمت 18 سریال هم گناه

خلاصه داستان فصل اول سریال هم گناه

اولین فصل سریال هم گناه اول بصورت خلاصه درمورد فریبرز صبوری با بازی پرویز پرستویی بود که توانست فرزند گمشده‌اش پیمان با بازی پدرام شریفی را پیدا کند و او را درون خانواده بیاورد. فرهاد با هنرنمایی مهدی پاکدل بخاطر عذاب وجدان برای تصادف با رهگذری که فوت شد، تصمیم گرفت با دختر آن رهگذر بنام هدیه با بازی ساقی حاجی‌پور بصورت سوری ازدواج کند تا ادای دین کند. محسن کیایی در نقش آرمان دربندی عاشق زنی بنام زیبا فخری با اجرای هدیه تهرانی میشود که وضعیت اقتصادی ضعیفی دارد، اما شیفته اوست و خانواده آرمان رضایت به ازدواج آنها نمی‌دهند. فصل اول هم گناه روایت‌های مختلف جذابی را رقم زد که برای کم نشدن هیجان تماشای آن نمیتوان قصه را کامل بازگو کرد و پیشنهاد می‌کنیم اگر تاکنون موفق به تماشای همگناه نشدید، همین الان شروع به دانلود و تماشای آنلاین فصل اول و دوم سریال هم گناه از فیلم تو ایرانی کنید.

چرا سریال هم گناه پرطرفدار است؟

راز پرطرفدار بودن سریال هم گناه و محبوبیت آن نزد تماشاگران را میتوان واقع‌گرایی داستان همگناه دانست، در جواب سوال چرا سریال هم گناه پرطرفدار است؟ دلایل بسیاری وجود دارد مثل حضور قشر قابل توجه‌ای از بازیگران معروف سینما که بزرگترین دلیل موفقیت این سریال به شمار می‌آید. نویسنده سریال همگناه برای تمام شخصیت‌های سریال یک قصه‌ای مطرح کرده و در ادامه آن کارگردان با پشتوانه بالا فیلمسازی، این قصه‌ها را با بازیگرانی که در اختیار دارد بخوبی پرورش داده و برای مخاطب باورپذیرش کرده است. تماشاگران همگناه در حین تماشای سریال هم گناه میتوانند لحظات عاشقانه و رمانتیک را تجربه کنند، هم لحظاتی پلیسی و هیجان‌انگیز که تلفیق این موارد باهم میتواند دلیلی دیگر برای پرطرفدار شدن سریال همگناه باشد.

آهنگ تیتراژ سریال هم گناه شروع ناگهان باصدای علیرضا قربانی

نظر کاربران درباره دانلود و تماشای آنلاین سریال هم گناه

سریال نمایش خانگی هم گناه با ورودش به مدیوم خانگی توانست جانی تازه به شبکه نمایش خانگی ایران بدهد و کاربران زیادی را برای دانلود و تماشای آنلاین سریال هم گناه ترغیب کند. کاربران نمایش خانگی در یک نظرسنجی آنلاین که اخیراً انجام شد به سریال هم گناه رای مثبت 98 درصدی دادند که دلیلی برای محبوبیت بیشتر همگناه نزد مردم ایران شد. دانلود قانونی سریال هم گناه با ثبت رکورد بالای یک میلیون بار دانلود برای یک قسمت موفق به ثبت رکوردی جدید برای همگناه شد. تماشای آنلاین سریال هم گناه در پایان فصل اول به رکورد 12 میلیون دقیقه تماشا آنلاین در 24 ساعت رسید که ادغام آمار دانلود قانونی و تماشای آنلاین باهم میتواند رقمی بالاتر از انتظار سازندگان همگناه باشد.

دانلود سریال هم گناه رایگان فصل دوم قسمت هجدهم 18 با حجم کم

اطلاعات بیشتر در WIKI و IMDB

0 دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها

ارسال نظر

پست‌الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *